Magisk morgenstund!

Gjett hvem som våknet av seg selv 06:00 i dag? Det var meg det! I går la jeg meg sent, så da jeg våknet av meg selv 06:00 tenkte jeg bare; null sjans at jeg holder meg våken nå. Men jeg var helt uthvilt, og kom igang med dagen. Så deilig å stå opp skikkelig grytidlig. Få en kickstart på dagen!

Nå som det er høst er soloppgangene utenfor stuevinduet helt nydelige. De dagene da det er fint vær er soloppgangene helt spektakulære. Virkelig en magisk tid! Prøver å nyte det så lenge det varer.

Elsker å ta med meg Redbull’en min og bare se solen gå opp. Det gir meg ro i sjelen og en virkelig fantastisk kickstart på dagen!

I dag tok jeg meg kameraet ut i hagen for å forevige høsten litt. Ah, det er så fine farger nå!

HAHAHAH! Jeg gapskratter hver gang jeg ser dette bildet av Chloe. Hun er vanligvis så nydelig, men enkelte ganger ser hun altså så lættis ut! Tanna på tørk!

Nå har vi pyntet her hjemme til Halloweenfesten i morgen. Vi er ennå ikke helt ferdig, men resten tar vi i morgen tidlig. Siden Per Fredrik har gips på armen og nettopp kom fra Canada, kom kompisen hans Peter og hjalp meg å pynte. Så kjekt å få litt hjelp! Er ikke bare-bare å pynte opp et helt hus for Halloween, hehe!

4 kommentarer
    1. Hvordan klarer du og stå opp 6 hver morgen? Skal jeg på jobb står æ opp 7 og det er tungt haha . Ikke jobb da halv 10 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg