Hemmeligheten bak mitt hår!

annonse – luxushair

For noen dager siden satt jeg på nytt hår fra Luxushair. Jeg har jo brukt hår derfra i noen år nå, og jeg elsker det! Kvaliteten er jo helt fantastisk, de har vanvittig mange farger å velge mellom, og man får mye for pengene.

Håret jeg bruker er tape extensions, og det ser utrolig ekte og naturlig ut. Kjenner ikke at det er på engang, og det er sjelden at folk ser at det ikke er mitt eget hår, så det sier jo litt om hvor bra det er!

Jeg har jo brukt hair extensions i 12 år nå, så jeg har prøvd ut mye på den tiden. Luxushair er uten tvil min favoritt. Håret derfra er helt amazing!

Jeg bruker 3 pakker av DETTE håret i lengden 65 cm og fargen “Jet black”. Da får man en skikkelig Disney prinsesse look. Love it! 

Hver 6. uke tar jeg av håret også setter jeg det samme håret på, på nytt. Hvor lenge man kan ha det samme håret kommer helt ann på hvor mye man varmebehandler det. Selv krøller håret hver eneste dag, og da holder det i 3-5 måneder. Vet om folk jeg kjenner som har brukt samme håret i 6-9 måneder fordi de ikke har varmebehandlet det like mye. Så ja, det kommer helt ann på hvordan du behandler det.


    

Hos Luxushair får du som sagt mye for pengene. Jeg vet at mange frisørsalonger tar 2-3x mer for å sette på samme mengde hår, og kvaliteten til Luxushair er etter min erfaring faktisk mye bedre. Er du smart så kjøper du hår hos Luxushair også setter du det bare på hos frisøren. Da sparer du mange tusen, hehe!

Hvis du vil ha det ekstra billig kan du bruke rabattkoden min. Den gjelder alltid, så skriv den opp til fremtidig kjøp også, hehe!

STINABLOGG for 10% RABATT på hele Luxushair!

 

Bare å spørre i kommentarfeltet om det er noe som helst du lurer på, så skal jeg svare deg så godt jeg kan!

4 kommentarer
    1. Hva om man har naturlig krøllet hår – Finnes det extensions laget for dette, som man slipper å krølle hver dag for at det skal passe med sitt naturlige hår? 🙂

    2. Hei:)
      Sitter det godt? Og hvor kjøper du solvent til å fjerne det og tape?
      Og hvor mye trengs? Jeg har tynt hår..

      Du ser smashing ut😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg