Lørdagstur med jentene!

I dag har jeg vært ute på tur med Sofie og Ida. Dette er andre lørdagen på rad Sofie og jeg går tur sammen. Så koselig! Hun er dama til fetteren til Per Fredrik, så vi er jo på en måte i familie. Kos! Ida er venninnen til Sofie, men jeg har møtt henne før på jentekveld, og hun er så herlig!

Vi tok turen ut på Østerøya her i Sandefjord, og gikk fra “Tallakshavn” og ut til Tønsberg Tønne. Litt rart at det heter Tønsberg tønne, siden det ligger i Sandefjord. Haha!

Utsikten fra Tønsberg tønne var helt amazing! Hav så langt øyet kunne se, og vi var ganske så langt over havet. Gøy!

Turen opp til toppen var så fin. Det var fullt av hvitveis, vårkål og blåveis i skogen. Hele skogen var nærmest dekket av blomster. Så nydelig!

Vi gikk også forbi en utrolig fin strand. Sofie fortalte meg at det pleier å være skikkelig lunt og varmt å ligge der om sommeren, så til sommeren må jeg sjekke ut den stranda! Selv om det skal sies at jeg aldri ligger og soler meg midt på stranda. Haha! Skal jeg sole meg i bikini skjer det hjemme!

Herregud se så mye fine “vårkål” blomster. Hele skogen var dekket!

I vår / sommer har jeg virkelig lyst til å utforske med av Sandefjord. Det er jo helt crazy at jeg ikke har vært her før! Og det er jo massevis av steder både i Sandefjord og nedover kysten jeg vil besøke. Så det blir gøy!

3 kommentarer
    1. Ser ut som en super lørdag i fin været og wow for noen flotte inspirerende bilder til å komme seg ut i skogen 👌🏼😊🌸 Og til å kunne møte venner, ute på god avstand i disse corona dager!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg