Livet mitt 2.0

Som de fleste av dere vet, elsker jeg snapchat! Det blir på en måte som en 2.0 versjon av bloggen, der jeg oppdaterer en del hyppigere og har masse videoer og bilder fra hverdagen min. Dere får se masse matinspo, hage, hverdagsliv, trening og rett og slett følge meg enda litt tettere.

Tenkte jeg kunne vise dere litt av hva jeg har postet den siste tiden. Har også postet masse videoer, men de er litt vanskeligere å vise, så det får bli med bilder, hehe!

SNAPCHATSTINABLOGG

SNAPCHATSTINABLOGG

 

Håper dere fikk litt inspirasjon og fikk lyst til å følge meg der også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg