Slik sminker jeg leppene!

annonse – lyko

Da jeg skulle på God Morgen Norge for litt siden, tenkte; nå må jeg steppe up sminkegamet. Haha. Jeg hadde hatt samme leppestift kombinasjonen altfor lenge, og var helt ærlig dritlei den.

Så jeg dro rundt på flere kjøpesentre, kjøpte første noen billige varianter som jeg fant i Sandefjord, som failet totalt.. Så endte jeg opp med å dra til Tønsberg og fant den perfekt kombinasjonen!

Jeg elsker hvordan Kim Kardashian sminker leppene sine, og blir veldig inspirert av henne. Leppestiftene hennes er jo ganske bra, men de blir fort svindyre når toll og avgifter blir lagt til, også tar det ofte 3-4 uker før det kommer i posten. Kjedelig!

Men som sagt så fant jeg den perfekt kombinasjonen, og den skal jeg vise dere nå!

HOW TO:

Jeg begynner alltid med DENNE liplineren og tegner opp leppene godt, deretter påfører jeg DENNE leppestiften over hele leppene, og avslutter med DENNE leppestiften som jeg smører innerst i midten av leppene, også gnir jeg leppene forsiktig sammen så den fader ut.


Elsker resultatet! Hva syns dere?

3 kommentarer
    1. Stina! Den toppen var amazing! Vil du være så snill å si hvor den er fra? I need it🎊💃🤩🤩🥰

    2. Hei! Hadde vært fint om du skrev navnet på leppestiftene i innlegget og. Opplevd flere gang når du linker at det kun kommer opp hvilken type leppestift det er (Typ: MAC Satin), men det står ikke farge. Sett det i flere innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg