Lei av julen? Corona i Sandefjord? Fake på SoMe? Operere kinnben? ++ Ukens spørsmål #290

annonse – lyko, nelly

Hvordan er corona situasjonen i Sandefjord?
– Her er det 109 smittede siste 14 dager per 100k innbyggere (Oslo er 337) (*), og det er også en synkende trend på antall smittede. Her er også ikke like strenge regler som i for eksempel Oslo. Det er også mye større plass når man er ute og handler i Sandefjord, så her er det ikke påbud men kun anbefaling om munnbind. Men det er såpass sjelden at man går nærme folk at det er veldig få som bruker munnbind her.

Så her er det ikke sånn at vi merker veldig mye til pandemien. Men nå skal det også sies at vi har hjemmekontor i hjemmet vårt, og vi prøver å være ute så lite som mulig, så vi får ikke med oss alt akkurat, hehe!

Hvor får jeg kjøpt stinalashes?
– Det får du kjøpt på stinalashes.no. Siden det er black week er det 50% rabatt på!

 

Spiser du og Per Fredrik middag sammen hver dag?
– Ja. Vi har en fast greie med at vi alltid spiser sammen på kvelden. Da lager vi middag og ser på en serie sammen, legger vekk telefoner og har skikkelig kvalitetstid. Også spiser vi som regel også alltid frokost og lunsj sammen også.

 

Favorittfilm?
– Streets of fire. Det er en film fra 1984 som er en rockemusikal. Elsker den! Det er så mye kul musikk, kule klær og bare en generelt inspirerende og spennende film!

 

Hvor kjøper du alle julegenserne og julepysjene dine?
– Skal lage egne innlegg denne uken der jeg viser dere hvor dere kan få tak i det!

Føler du selv at du er “fake” på sosiale medier?
– Nei, absolutt ikke. Jeg er en veldig ærlig person som aldri kunne løyet eller faket en situasjon bare for at det skal være spennende på sosiale medier. Vet om mange bloggere og influencere som faker alt mulig, og mister de min interesse helt. Kunne aldri fulgt noen som løy om alt mulig.

 

Har du en spilleliste på Spotify med julemusikk?
– Ja, det har jeg! Den finner du HER.

Hvor gammel syns du selv at du ser ut?
– Oi, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Syns det er så utrolig vanskelig å se alderen til folk, så jeg er ikke akkurat den man burde spørre. Det er jo mange som sier at jeg ser mye yngre ut enn jeg er, og jeg er blir seriøst alltid spurt om legitimasjon når jeg skal kjøpe vin og øl med 18 årsgrense, enda jeg er 27 år. Vil tippe jeg ser sånn 23-27 ut? Haha, hvordan skal en på 27 se ut egentlig?

 

Når opererte du kinnbena? De popper så mye på bilder!
– De har jeg aldri operert, hehe. Hverken fillers eller noe operasjon, det er kun en veldig god highlighter. Bruker DENNE og den popper så sykt bra!

KJOLEHER

 

Jeg har et litt rart spørsmål, men tror du på spøkelser?
– Jeg vet faktisk ikke. Jeg tror at vi mennesker ikke er smarte nok til å forstå helt hva som skjer. Personlig tror jeg at energier har mye å si. Enkelte steder der det har skjedd mye jævlig henger det sikkert igjen dårlige energier og man kan sikkert fysisk kjenne seg dårlig der. Men om det er folk som rusler rundt og flytter på stoler, det vet jeg ikke helt om jeg tror på akkurat.

Hva har du endret på kroppen din?
– På selve kroppen; ingenting. Ansiktet vet de fleste, og sånt har jeg heller ikke lyst til å nevne her på bloggen lengre.

 

Hvor ser du for deg at du er om 10 år?
– Om 10 år håper jeg at jeg er gift med Per Fredrik, har to barn, en sur og gammel Chloe (haha), bor i Sandefjord enten i huset vi bor i nå eller en enda større villa, jobber fortsatt som blogger, gitt ut noen bøker, har mitt eget brand med noe spennende. Blir spennende å se hvordan fremtiden blir!

Hvor mange seriøse forhold har du hatt?
– Per Fredrik er det eneste forholdet jeg har vært i som har vært langvarig og seriøst. Alt før det har bare vært fjortistull og rotete greier, haha.

 

Hva er din favoritt blomst i hele hagen?
– Oi, det er et vanskelig spørsmål! Jeg har så mange favoritter! Roser, Dahlia, Fuksia, tulipaner, stemor og syrin. Men hvis jeg skal velge kun en blir det nok Dahlia. Det hadde jeg for første gang i år, og det ble så fint! De er jo superfine i blomsterbedet men også perfekte som snittblomster. Det finnes jo utallige Dahlia sorter man kan velge mellom, og neste sesong skal jeg ha enda flere!

dahlia – onesta

 

rose – leonardo da vinci

 

Hvordan kan jeg unngå å bli lei av jul når alle begynner julen nå?
– Det går jo ann å trappe opp til julen. Man kan for eksempel starte med å pynte litt inne, så kan man pynte litt ute, også etterhvert pynter man mer og mer, begynner å høre på julemusikk og se julefilmer, deretter baker man og begynner å spise julemat. Man kan jo strekke ut gledene så man ikke hopper i alt og gjør alt med en gang.

Vi pyntet opp alt den 10 november, men vi begynner ikke med julefilmer og pakkekalender før 1 desember, og vi har heller ikke julemat hver eneste dag før desember. Så trikset er rett og slett å alltid ha noe å glede seg til som man ikke har gjort enda, hehe!

Hva bruker du på leppene dine?
– Jeg bruker DENNE liplineren, også bruker jeg DENNE leppestiften først og deretter DENNE (20% rabatt) over for å skape en ombre effekt. Elsker de leppestiftene, og har brukt de lenge!

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

2 kommentarer
    1. Så gøy å se på Spotify profilen din! Morsomt at du har så variert musikksmak! Liker personlig Poison-lista best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg