Lag din egen leppeskrubb!

Jeg elsker å pleie kroppen min med gode kremer, skrubber og masker. Skrubber er noe jeg bruker mye, og som jeg syns er gøy å lage selv! Så fremover vil jeg gi dere noen av mine beste oppskrifter på skrubber. La oss starte med denne dødsgode leppeskrubben!

🍋 1 ts kokosolje (for pleie)

🍋 2 ss sukker (for skrubb)

🍋 Noen dråper sitronessens (for smak)

🍋 Gul konditorfarge (for morro skyld)

 

Bland alt det våte sammen først. Deretter blander du i sukkeret til det får perfekt konsistens. Oppbevar i et lufttett beger i kjøleskapet for best holdbarhet.

Bruk leppeskrubben 1-2 ganger i uken, alt ettersom.

Håper den faller i smak! Har masse gode og enkle oppskrifter på lager, så følg med om du vil ha mer inspirasjon!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg