Kviser? Denne fjerner de!

annonse – lyko

Sliter du med kviser? Det gjør jeg! Jeg har slitt med kviser i mange år, og de jævlene popper frem i ansiktet og tide og utide. Noen ganger kommer det bare sånne små kviser, mens andre ganger kommer det kviser som gjør at halve ansiktet basically hovner opp. Ikke særlig gøy.

Jeg har igjennom årene prøvd mange produkter. Noen har funket, andre ikke. Et produkt som jeg elsker å bruke når en kvise har kommet er DETTE produktet.

Jeg smører det på kvisen med en qtips på kvelden, og når jeg våkner dagen etterpå er nesten borte. Er det en stor kvise tar det gjerne to netter, er det en liten / medium en tar det som regel bare en natt før kvisen er borte.

Jeg har anbefalt dette produktet på bloggen en del ganger før, og hver gang jeg skriver om det blir det helt utsolgt fordi det er så populært og funker så bra! Så det sier jo sitt!

Nå har de endelig fått inn produktet på lager igjen, så da tenkte jeg å lage et eget innlegg for å tipse dere om det. Produktet finner du HER.

 

4 kommentarer
    1. I must try this! At my age I’m starting to get the first wrinkles, but still get the damn pimples too! :O
      Btw, your hair looks fab (as it always does)! How did you get the extensions refreshed? Did PF do it? I think my man would just mess up my hair badly! Haha! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg