Kveldens fest-antrekk

I kveld skal jeg på fest hos et vennepar som bor rett nedi gata. Det er ikke ofte jeg er på fest hos noen som bor så nærme, så det er veldig gøy! Kjenner det er så godt for sjelen å være ekstra mye sosial om dagen!

Tenkte å vise dere antrekket mitt før jeg drar ut. Kjører litt #extra med paljetter i dag. Sikkert litt vel overpyntet for en hjemmefest. Men who cares? Har man lyst har man lov! Er lov å pynte seg og føle seg litt ekstra fin om man vil. Så da gjør jeg det. Hehe! 

Nå får jeg nesten runde av her, for vi skal dra nå. Skal prøve å være flink til å oppdatere dere på snapchat i kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg