Kutte ut kjøtt og bli vegetarianer?

I dag er første gang vi har spist ute i Sandefjord siden Korona stengte ned hele landet. Det var så koselig å være på brygge i Sandefjord igjen, og se ut mot havet, nyte solen og kose oss med lunsj! Kan faktisk ikke huske sist jeg var på Kokeriet. Lurer nesten på om det var i sommer? Eller, kan det være så lenge siden? Det høres nesten rart ut!

Jeg koste meg i alle fall masse med digg beef burger. Spiste biff i går kveld, og tror nesten at kroppen min går i sjokk snart. Jeg har jo uten å tenke på det, nesten blitt vegetarianer, så at jeg spiste både biff i går kveld og burger i dag, er litt av et sjokk for kroppen. Hehe!

Jeg har jo virkelig fått opp øynene for veganske alternativer som proteinkilder, så da har kjøtt bare blitt mer og mer borte fra kostholdet. Selv om jeg går nok ikke helt vegetarianer noensinne, men det er jo fint for både miljø og kroppen å kutte litt ned på rødt kjøtt!

8 kommentarer
    1. It’s wise to think about alternatives to meat! 🙂 Even vegan life is so easy nowadays! I tip my hat to you for writing about this important issue! Yaay! (Btw, you look so beautiful! Your skin is just flawless. I’m just having a pimple breakout, ugh!)

    2. Har ikke sett at du har hverken frontet eller brukt veganske alternativer i noen av oppskriftene dine som du har lagt ut? 🙂

    3. Savner listene dine!!! Enkel og god underholdning som jeg satt veldig pris på 😃 kan du lage flere sånne? Folk kan gjerne kalle deg listestina, men jeg digger listeinnleggene dine 😃

    4. Du er så imponerende flink med planter <3 Elsker det! Nå kan du også dyrke grønnsaker og bli veggis;) Da gjør du mye bra både for deg selv, dyrene og kloden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg