Kroppspress, Luksus reise, Julefeiring, Soling med sminke ++ Ukens spørsmål #258

annonse – nelly, kicks

Soler du deg med sminke?
Jeg hadde på litt sminke første dagen siden jeg skulle ta bilder til bloggen, men i går og i dag har jeg solt meg uten sminke.

Hva liker du best med julen?
Åh, hvor skal jeg begynne? Jeg elsker jo julen og er helt christmas crazy! 🎅🏻 Så det er nesten umulig å velge en ting. Desember er jo en skikkelig kose måned der alt er så koselig, så det blir vel kanskje «kosen»?

 

Hva heter hotellet dere bor på?
Lopesan Baobab resort. Er helt amazing 5 stjerners resort jeg virkelig kan anbefale!

 

Skal du og Per Fredrik feire jul sammen?
Ja selvfølgelig! Vi har alltid feiret jul sammen og i år blir intet unntak. Vi pleier som regel å bytte på hvem familie vi er hos selve julaften, også er vi hos den andre familien på lille julaften eller 21 desember (som er Per Fredrik sin bursdag hvis vi er hos han sin familie). Om det ga noe mening 😅

 

Hvor mye betalte dere tilsammen for reisen til Gran Canaria?
For fly og hotell kostet det 26’000,- kr. Byen hotellet er i (Meloneras) er veldig luksus by så det et basically norske priser på mat, drikke og taxi her. Så tipper det blir 15’000 i lommepenger uten shopping. Var noe ala det vi brukte sist i alle fall.

 

Hva bruker du på brynene dine? Syns alltid de er så fine!
Jeg har brukt det samme produktet i flere år, fordi det er helt amazing. Det og en god pensel er det eneste jeg bruker, og det gjør at brynene mine blir superlette å forme og ser ut akkurat slik jeg vil! DETTE er produktet jeg bruker.

 

Hvorfor tok du selvbruning når du skulle til Gran Canaria og bli brun?
Har ikke tatt det? 😅 Er mange måneder siden sist jeg brukte det. Bruker det mest om vinteren dersom jeg ikke er brun

Har du noen gang angret eller vært misfornøyd med et sminkeprodukt?
JA!! Herregud så mye penger jeg har kastet bort på ræva produkter og ting som ikke har passet meg. For å finne mine bra produkter må jeg prøve mange diverse, og det er stor forskjell på de diverse. Så de gangene jeg legger ut anbefalinger kan dere være trygge på at det er testet godt og at det er noe jeg virkelig liker.

 

Skal du slutte med YouTube?
Nei. I oktober la jeg jo ut 4 videoer. Men jeg tar ting litt som det passer på YouTube. Nå som jeg er på gran Canaria har jeg filmet masse så da kommer det en vlog, og en haul video av alt jeg har shoppet. I desember har jeg masse spennende planer for morsomme videoer!

Hvilken primer bruker du?
Jeg har prøvd en del forskjellige, og den jeg bruker nå er DENNE. Den er både billig også syns jeg den er veldig bra. Den gir et skikkelig bra grunnlag for sminken, og jeg ser stor forskjell på hvordan sminken legger seg når jeg bruker denne versus andre.

 

Har du noen gang slitt med kroppspress?
Ja dessverre. Etter at jeg ble deprimert og gikk opp 2-3 kg haglet det inn kommentarer om at folk trodde at jeg var gravid fordi jeg hadde gått opp i vekt og jeg fikk kommentarer om at jeg hadde blitt feit. Blir så satt ut av det hele. Det er bare så bak mål at jeg har ikke ord. Kan vi ikke bare la folk se ut som de vil og la de leve sitt liv??

Hvilken setting spray bruker du?
Jeg har testet en del forskjellige, og kommet frem til en favoritt som jeg har nesten tvingt alle venninnene mine til å kjøpe fordi den er så sinnsykt bra. Den gjør at pudderet og foundation smelter sammen, og ser dødsbra ut. Også holder sminken seg som støpt hele dagen og hele kvelden. Jeg bruker mye sminke, og jeg trenger kun å ta på bittelitt pudder sent på dagen når jeg bruker denne, så det sier jo sitt. Setting sprayen finner du HER.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

5 kommentarer
    1. anbefaling:
      Lag et inlegg om produkter du ikke likte og produkter du liker -sminkerelatert 🙂 Greit å skrive litt om hudtypen din om du har foundation o.l på lista 🙂

    2. Linken til primeren funker ikke.. kunne du prøvd å legge den ut på nytt, eller skrevet navnet? Leter sårt etter en primer som faktisk er bra!

    3. Hvordan kan du kalle det et «luksus hotell».. kjære deg, tror du burde søke opp hva det egentlig er.. absolutt ikke unormalt med 25.000

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg