Kroppshår, Tanker om Korona, Omplassere Hund, Vlogmas ++ Ukens spørsmål #287

annonse – nelly, kicks, nordic feel, aimn

Hvor bor du?
– Jeg bor i Sandefjord sammen med forloveden min. Vi kjøpte oss hus her og flyttet inn i juni 2016.

 

Hva syns du om kroppshår?
– Personlig hater jeg kroppshår på meg selv. Jeg har barbert det vekk helt siden det kom basically, haha. Men folk er jo så forskjellige, og det er mange jenter som nekter å barbere seg under armene og på leggene. Personlig kunne jeg aldri “latt det gro”, men det er kun min mening og tanker.

TOPPHER

 

Kan du legge ut ditt treningsprogram som du trener hver morgen? Jeg har nettopp begynt og vil ha litt inspirasjon fra deg fordi du er så flink!
– Takk som syns det! Det er hyggelig å høre <3 Jeg har lyst til å legge ut flere treningsprogram her med GIF’er så dere lett kan følge de. Akkurat hva jeg trener hver dag varierer, så det blir litt vanskelig å ta med det. Men jeg kan prøve å få laget noen programmer jeg kan dele med dere!

 

Liker du å se på barnefilmer?
– Jeg er som regel ikke sånn superfan av barnefilmer. Eneste unntaket er Barbie filmene. De ser jeg på hver desember, og det er så koselig!

Hvorfor går du alltid i sommerklær året rundt? Fryser du ikke i kjoler?
– Hehe! Jeg elsker å gå i kjoler, og hater virkelig stramme jeans. Så da blir det ofte kjoler med knee high boots, strømpebukse og andre ting som varmer. Hater å fryse, så jeg passer alltid på at jeg slipper det, hehe!

 

Er det sant at du røyker eller snuser?
– Nei, overhodet ikke. Har hverken røyket eller snust siden ungdomsskolen. For det første så er det jo ekstremt kreftfremkallende, også syns jeg at det lukter så nasty, og ikke minst; det er bortkastede penger. Så det er jeg veldig glad for at jeg aldri ble avhengig av. Så nei; jeg hverken røyker eller snuser. Vet det så ut som at jeg hadde en snusboks i lomma på et bilde fra en jentekveld, men det var bare en hårstrikk, hehe. Hater stramme hårstrikker rundt hendene, så slenger de alltid i lomma, og vipps så det ut som en snusboks.

Kan du ha vlogmas?
– Jeg prøver å fokusere mest på bloggen og snapchat, og da blir det ikke så mye ekstra tid og energi til YouTube. Så noe vlogmas blir det ikke dessverre. Men jeg skal prøve å få lagt ut noen YouTubevideoer med juletema. Det hadde jo vært koselig. Ellers blir det jo fullt juletema her på bloggen, så følg med for det!

JAKKEHER – 20% RABATT I DAG!

 

Bruker du noe bilderedigeringsapp? 
– Nei, jeg pleier kun å redigere bildene mine i lightroom. Har gjort det lenge, og er veldig fornøyd med det. Hater å bruke apper til redigering av bilder, for det blir som regel helt ræva kvalitet.

 

Hvilken setting spray bruker du?
– Jeg brukte DENNE veldig lenge, men jeg byttet over til DENNE for en stund siden og er så utrolig fornøyd! Begge er superbra! Men den jeg bruker nå etterlater huden veldig dewy, og man ser mer fresh og fin ut, også gjør den at sminken sitter seriøst nesten like fint til og med dagen etterpå, haha!

Hvor lang tid bruker du på sminke / hår hver dag?
– Oi, det kommer ann på. Som regel pleier jeg å dusje og vaske håret om kvelden, også bare lar jeg det lufttørke. Så når jeg skal sminke meg om morgenen og krølle håret bruker jeg som regel 20 min på sminken, og kanskje 10 min på håret. Det går relativt fort med tanke på hvor mange steg det er i sminkerutinen, haha!

 

Hvor er treningssettet fra? Så utrolig fint! 
– I know. Jeg elsker det! Det er seriøst noe av det mest behagelige treningssettet som finnes! Også er det jo også så fint! Toppen finner du HER, tightsen finner du HER.

TIGHTSHER
TOPPHER

 

 

Hva tenker du om korona?
– Tenker at jeg håper det snart er over. Korona har allerede kostet for mange menneskeliv både direkte, og indirekte ved at folk har tatt selvmord fordi de har blitt deprimerte av isolasjonen. Jeg tror nok vi alle kommer til å gå ut av 2020 veldig annerledes enn vi var da vi gikk inn i 2020. Jeg har i alle fall blitt mye mer bevisst på hvor ekstremt bra vi har det her i Norge, og hvor utrolig heldige vi er. Vi lever så utrolig fritt og trygt til vanlig, og det er det så viktig å sette pris på.

Også tenker jeg at det er utrolig viktig at vi er flinke med å holde avstand, vaske / sprite hendene og bruke munnbind der vi ikke kan holde avstand. Det er så viktig at vi alle passer på sånn at vi ikke får mer smitte. Du vet faktisk aldri om du selv har korona eller noen du er med har det, siden mange har korona uten symptomer, så tenk godt over hva du gjør hele tiden, og følg reglene godt <3

 

Kunne du gitt vekk Chloe? Hva gjør dere med hvis dere får barn, og Chloe ikke går overens med de? 
– Jeg ventet lenge med å få meg hund, til jeg var 100% sikker på at Chloe kom til å få det bra og ha et fantastisk liv. Hele tiden mens vi har hatt henne har vi vært nøye med å ha henne med rundt til familie, sånn at hun blir vandt med små barn. Tantebarna mine elsker jo henne, og Chloe syns det er så gøy med de.

Den dagen vi selv får barn kommer vi til å være ekstremt nøye med at Chloe kommer godt overens med barna, sånn at barna er trygge og Chloe også har det fint. Vi kommer ikke til å bare sende Chloe avgårde fordi vi har fått noe “nytt og spennende”.

Vet at det er mange (ikke bare inluencere) som tar veldig lett på det å anskaffe seg hund og katt. Nå under korona har det jo vært veldig mange som har skaffet seg kjæledyr. Når man får seg dyr er det jo ekstremt viktig å forstå at dette er et dyr som lever i bortimot 15 år (katter kan bli bortimot 20), og du skal kunne gi de et godt liv.

Et dyr er ikke bare en leke du kan sende avgårde eller omplassere når det ikke er en søt valp eller kattunge lengre. Sikkert litt strengt skrevet, men jeg har virkelig ikke noe til overs for de som ikke behandler dyr bra. Vi behandler jo Chloe som babyen vår, og hun er like mye familiemedlem som alle i familien, så for oss er det helt uforståelig at folk kan gi så totalt blanke i sine egne kjæledyr.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

11 kommentarer
    1. Blir så glad hver gang jeg ser og leser at Chloe har det fint hos dere 🥰
      Angrer ikke på at jeg solgte henne til deg ! ❤️

    2. Det er mange dyr som må bli «sendt avgårde» pga andre årsaker.. Av og til kan det å bli omplassert det beste for dyret. Og det er mange gode grunner til og omplassere dyr.

    3. So right what you said about animals! Hurrah!! <3
      We have two cats (5 and 6 years old) and they are our baby boys. My very first own cat lived 18 years and she was mine even before I met my man (he loved her too, I got a man and my cat got a daddy, haha). I still cry when I remember her.
      Some people take cats and dogs way too easily without thinking they will be there (hopefully) for a long time. And for folks who just give animal away when he/she is no longer "cute and little"- well, there is a special place in hell for those people! 😀

    4. Er helt enig med deg! Man burde tenke nøye gjennom det å få seg dyr, sånn at man kan gi dem et supert liv! Syns det er irriterende når folk kvitter seg med dyra sine fordi de vil ha annet eller sånt osv. Stå på Stina!💪🏻💪🏻👍🏻

    5. Er helt enig med deg! Man burde tenke nøye gjennom det å få seg dyr, sånn at man kan gi dem et supert liv! Syns det er irriterende når folk kvitter seg med dyra sine fordi de vil ha annet eller sånt osv. Stå på Stina!💪🏻💪🏻👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg