Kosmetiske Operasjoner, Vekt, Kjæreste, Dyr Sminke ++ Ukens spørsmål #254

annonse – h&m, cubus, ellos

Hvilke operasjoner har du gjort for å endre utseendet? Vet du har tatt silikon.
– Haha, for det første; jeg har ikke tatt silikon. Har heller ikke tatt noen operasjoner for å endre utseendet mitt. Den eneste operasjonen jeg har tatt er å fjerne mandlene mine, og der gjorde legene en så slurvete og ræva jobb at jeg holdt på å dø.

Hva er det dyreste sminkeproduktet du bruker?
– Det er jeg litt usikker på. Kanskje foundation min? Den koster rett under 500,- . Men det er jo veldig mange forskjellige produkter jeg bruker totalt, så jeg tørr nesten ikke tenke på hva alt koster til sammen.

 

Hvor skal dere bo når dere får barn?
– I huset vi bor i nå er det opprinnelig 5 soverom, så det er jo mer enn nok plass her. Vi må gjøre noen endringer på rom inndelingen men ellers enn det er det fullt mulig å bo her.

 

Er det sant at du er tremeningen til Sophie Elise?
– Hehe, nei! Aner ikke helt hvor den der kommer fra! Vet kusinen hennes heter Stine, så kanskje derfor det har blitt litt surr? Av det jeg vet er vi i alle fall ikke i familie, men vi er venninner og hun er en skikkelig god jente!

Hva tenker du om rumpe-operasjon? Er det noe du kunne gjort selv? Hva syns du om at så mange bloggere og kjendiser har gjort det?
– Jeg tenker litt som jeg gjør med alle kosmetiske operasjoner. Folk får gjøre hva de vil, så lenge de er voksne nok til å vite hva de driver med. Selv er ikke rumpe operasjon noe jeg har vurdert, da jeg er fornøyd med rumpa mi, og om jeg vil at den skal bli større kan jeg trene squats (til en viss grad selvfølgelig).

 

Skal dere ha valper?
– Vi har alltid tenkt at vi ikke vil ha det. Men herregud så koselig det hadde vært! Små baby Chloer løpende rundt i huset. Herregud, hjertet mitt smelter allerede!

GENSER – HER

 

Hva med personlighet? Har den endret seg etter inntekten, eller kan du fremdeles gå en tur innom cubus, nille, elkjøp og andre billigbutikker for å handle? Vet at mange bloggere – navn skal ikke nevnes – mener de er for bra for å handle på nille, ta bussen osv.
– Jeg tror nok personligheten min har forandret seg så mye den uansett ville gjort fra da jeg var 17 og begynte å blogge til nå. Jeg handler fortsatt på billigbutikker. Ser ikke noe grunn til at man skal føle seg “for god” for det. Er mye bra på Nille også si! Buss derimot tar jeg ekstremt sjelden. Men det er mest fordi jeg har bil og fordi jeg blir ekstremt bilsyk av å ta buss. Tog derimot tar jeg en god del.

 

Hvilken bh bruker du til topper der du har bare skuldre? Du får alltid skikkelig kløft i de!
– Hehe, jeg bruker stick-on BH som du finner HER hos Cubus. De er seriøst helt geniale da man bare klistrer de rett på puppene og de sitter på som et skudd og gir deg kløft i stroppløse kjoler / topper. Perfekt om du skal ha en kjole med bar rygg, da disse kun syns foran.

 

Hvorfor bruker du hair extensions? Du er nydelig med det håret du har! Det er jo mote med passe langt hår!
– Takk for at du syns mitt naturlig hår er fint! Selv syns jeg superlangt hår er det fineste som finnes, og jeg føler meg mye mer “meg” med veldig langt hår. Jeg liker det litt ekstreme når det kommer til utseendet, og håret er intet unntak. Hva som er “in” blåser jeg i.

 

Hva slags forhold har du familien din? Er dere åpne og kan snakke om alt?
– I vår familie er vi ekstremt åpne om alt mulig, og vi har ikke mange hemmelighetene for hverandre. Mamma har jeg alltid hatt et nært forhold til, og vi har snakket om alt i alle år. Er det noe som helst jeg trenger å snakke om vet jeg at jeg kan gå til henne, uten å være redd for å bli dømt. Da jeg var tenåring var det utrolig godt å ha en mor jeg kunne spørre og snakke med om alt mulig rart.

Får du masse fregner om sommeren? Isåfall, hva synes du om det? Og om du kunne ta dem bort på en naturlig måte, ville du gjort det?
– Jeg får en del fregner på kinnbena når jeg soler meg, men de går ganske fort bort igjen. Syns det er så fint med fregner, og jeg har flere venninner med masse fregner som kler det skikkelig godt. Selv er jeg litt for glad i masse sminke til at fregnene mine kunne syntes, så for meg er det ikke så nøye om jeg har det eller ei.

 

Hvordan visste du at kjæresten din var den rette?
– Jeg visste det fra første sekund, og ble enda mer sikker etterhvert som jeg ble kjent med han. Fra første sekund hadde vi et bånd som var helt ubeskrivelig, og når jeg ble kjent med personligheten hans og lærte hvordan han var som menneske ble jeg enda mer forelsket og sikker på at han var den rette.

Bruker du å veie deg?
– Jeg veier meg en gang iblant bare for å se hvor jeg ligger ann. Den vekten jeg bruker viser også fettprosenten, så hvis jeg trener styrke og går opp i vekt ser jeg om det er fett / muskler jeg har lagt på meg. Egentlig veldig smart når man trener, for kg i seg selv gir ikke alltid et godt inntrykk av hva sannheten er. Vekten jeg bruker er forresten fra Fitbit så den kobler seg automatisk sammen med treningsklokken og appen så jeg får tallene inn der. Vekten finner du HER.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

7 kommentarer
    1. Is your friend Rebecca going to help you with the Halloween party? Is she ok (I mean is she still in your life or has she moved far away or something)? Please, don’t answer if this is too personal question!

    2. Hvor ofte trener du? 🙂

      Tar du ofte sånne protein shake som oftest tar før å etter trening? 🙂

    3. Har du gått opp/ned i vekt etter at du sleit psykisk? Og hva var det verste med å “havne i kjelleren”? <3

    4. Nå skal jeg ikke påpeke noe som ikke er sant, men har ikke du lagt ut en video av deg som har tatt restylane i leppene? Går kanskje ikke i kategorien operasjon dette da, men måtte bare være sikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg