Koseligste stedet å jobbe?

I dag skulle jeg bare ut en kjapp tur for å kjøpe ny bokhylle til kontoret mitt. Ble det en kjapp tur? Nei. Heheee. Dere kjenner meg.. Blir aldri bare en kjapp tur ut for å handle noe.

Jeg ble plutselig obs på at det er salg på massevis av julepynt, så da dro jeg innom både den ene og den andre butikken og fant noen fine julefigurer til å ha på stuebordet der jeg jobber fra.

Denne snøkulen kjøpte jeg for bare et par uker siden. Den er jo så fin! Også spiller den av julemusikk og snøen blåser opp av seg selv.

Denne julebyen er så fin! Har virkelig lyst til å kjøpe flere og begynne å samle på de. Det er jo så koselig å se på mens jeg jobber!

På vinduet har jeg hengt opp en fuglekasse som dere såvidt kan se. Der er det masse små fugler som er innom og spiser hele dagen. Har funnet ut at de tar lunsjpause samtidig som mennesker (11:00), så på den tiden hver dag er det sånn 30-50 fugler innom på en halvtime. Så koselig!

Chloe elsker å ligge på stolen ved siden av meg. Hun er så kosete og skal helst ligge oppå fanget mitt 24/7. Så skjønn!

Ah, elsker å ha så mye koselig ved siden av meg når jeg jobber. Da blir det ekstra koselig å sitte i mange timer foran mac’en!

7 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt julebyen? Mener å ha sett noen lignende på Rusta, er det en av dem? 🙂 Leter fortsatt etter noe sånt, det er jo så koselig og har noe nostalgisk over seg.
      Du er skikkelig flink til å dekorere og finne ting som går godt sammen, må si du inspirerer 😊👍🏻
      Veldig koselig å se så godt Chloe har det og høre om fuglene også, varmer en dyrevenns hjerte, så snill du er 🥰❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg