Klar for Tusenfryd!

I dag skal jeg på Tusenfryd sammen med Per Fredrik. Jeg har ikke vært der siden 2013, da jeg var der med Victoria.

Nå har de skikkelig Halloween stemning rundt i parken, med skumle spøkelseshus, zombie walks og gresskar rundt omkring! Dette blir så gøy!

Det blir gøy å få skikkelig Halloweenstemning. Selv om selve Halloween ikke er før om nesten en måned, syns jeg det er gøy å gjøre litt ekstra ut av det og bruke hele oktober til å være i litt skummel stemning.

Jeg har jo massevis av Halloween looks og DIY prosjekter planlagt, så dette er bare starten!

Hater å kle meg når det er kaldt ute. Vet liksom aldri om jeg har kledd meg altfor kaldt eller altfor varmt. Har i alle fall på meg ull undertøy under genseren, også skal jeg ha på meg vanter. Så da krysser jeg fingrene for at det ikke blir for kaldt..

Noen av dere som skal på Tusenfryd nå i høstferien?

🎃🕷🕸🍂

3 kommentarer
    1. Hei! Jg vet ikke helt om du husker meg når vi tok bilde sammen for det har sikkert vært mange som har tatt bilde med deg i dag men det var skikkelig hyggelig å møte deg og å snakke med deg🥰 Og det var fint å møte Per Fredrik også😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg