Klar for reunion med ungdomsskolen!

I kveld skal jeg på reunion med de jeg gikk sammen med på ungdomsskolen. Jeg så en del av gjengen for tre år siden da vi hadde reunion med barneskolen, men de fleste har jeg ikke sett på over 10 år! Det er helt vilt å tenke på hvor fort tiden har flydd avgårde!

Jeg er så spent på å se igjen alle. Lurer så sykt på hvordan alle har det nå, hva som har skjedd siden sist, og hvordan det blir å se igjen alle. Selv er jeg et heeeeelt annerledes menneske enn da jeg gikk på ungdomsskolen. Hehe!

 

Før jeg skal på festen skal jeg en tur til Pia og møte hun litt først. Vi var bestevenner fra vi var bare et par år gamle og til langt uti tenårene, så det passer perfekt at vi drar dit sammen, hehe! Nå er jeg faktisk litt sent ute med alt jeg skal rekke, så jeg får bare runde av her. Skal prøve å holde dere oppdatert via snapchat i kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg