Klar for bursdag!

Gjett hvem som har bursdag i dag! Per Fredrik!! Han ble 33 år i dag. Herreguuud, tenk at kjæresten min har blitt så voksen. Crazy å tenke på. Men jeg er så takknemlig for at han har blitt et år eldre, det er jo ikke alle som får det, så det er noe å fokusere på når man fyller et år eldre.

Nå har jeg nettopp kledd på både Chloe og meg. Chloe fikk velge mellom nissekjolen sin og strikkekjolen sin, og valgte nissekjolen sin, hehe! Hun er så søt når hun tasser rundt med kjolen på seg! Vi skal straks dra opp til moren til Per Fredrik, og feire bursdag / jul med familie. Det blir koselig!

I dag har vi endelig fått porten helt ferdigstilt, så nå kan jeg åpne porten til eiendommen med både app på telefonen, kontroll og jeg kan til og med ringe den. Haha! Litt av et opplegg. Det tok litt tid å gå igjennom alt med installatøren, så jeg er litt forsinka nå. Så jeg får bare runde av så jeg ikke blir altfor sen!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg