Klar for afterski!

Endelig påske! Hva passer vel bedre da enn å kjøre skikkelig afterski(sesong) party? I dag arrangerer Rebecca den årlige grillfesten som kicker igang grillsesongen.

Nå er det jo ikke noe snø lengre, og det er jo hele 18 grader i skyggen (!! 😀 ) så vanlig afterski blir det ikke akkurat. Men det blir afterski(sesong). Haha!

Per Fredrik og jeg skal dra nå straks, og vi har handlet inn masse mat, alkohol og snacks for å spise! Grillpølser og breezer er seriøst den beste kombinasjonen (husk 18 år grense folkens..!).

Gleder meg til å kicke igang grillsesongen. I fjor grillet Per Fredrik og jeg som gale på verandaen, og det er så koselig å holde på ute i hagen og ta matpauser med grillmat!

Jeg har sikkert kledd meg litt for varmt med boblejakke og lue. Men plutselig blir man sittende i skyggen også er man glad for at man kledde seg for varmt. Eller så er det ikke verre enn å bare ta av lua og jakka. Bedre å kle seg for varmt enn for kaldt si!

0 kommentarer

Siste innlegg