Klar for å feire jul – Kveldens antrekk!

annonse – bubbleroom

Nå er vi på vei til foreldrene mine for å feire jul. Bilen er stappfull av pakker og hundebur, haha! I kveld skal vi feire julaften. Vi skal til søsteren til Per Fredrik i morgen, så derfor blir det julefeiring med min familie på lille julaften i år. Elsker at jeg får muligheten til å feire med alle sammen. Er så kjipt når man må dele seg opp eller ikke får feiret med familien sin, så der er jeg veldig heldig!

Tenkte jeg kunne vise dere kveldens antrekk! Ah, denne kjolen er bare så lekker! Det er forresten den jeg har på meg på headeren. Den er forresten på 50% rabatt nå, og du finner den HER.

Nå skal vi bare innom bestemor og hente henne, så er det rett oppover til Hokksund. Har faktisk ikke spurt mamma, men lurer skikkelig på om det er snø hos de. Venninna mi Susanne snakka masse om at hun gledet seg til å komme hjem til snøen (hun bor 100 meter ned i gata fra mamma og pappa).

Så jeg krysser fingrene! Hadde vært så koselig med litt snø nå. Det gir så julestemnning!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg