Kjøpe ny designerveske?

annonse – YSL, Gucci, Nelly, iDeal of Sweden, Bubbleroom, DM

I dag har jeg vært en tur i Oslo. Jeg skulle på behandling, så da dro jeg litt ekstra tidlig sånn at jeg kunne titte litt rundt i sentrum først.

Jeg elsker å gå rundt i designerbutikkene og vindusshoppe! Jeg er jo ikke akkurat den som kjøper designervesker spontant. Haha! Men jeg fant en inne på YSL som jeg falt helt pladask for!

Den er så lekker, tidløs, klassisk og fin! Mørkebrun er egentlig ikke en farge jeg vanligvis ser på. Men jeg prøvde den for morro skyld, og det er jeg så glad for! Den var jo dødsfin!

Så denne skal jeg virkelig kjøpe. Men siden jeg ikke liker å bare kjøpe en designerveske fordi den er fin, så skal jeg sette meg et jobbmål og når jeg når det skal jeg kjøpe den. Da vet jeg at jeg virkelig har gjort meg fortjent til den, og jeg kan virkelig nyte det å bruke den!

Begge mine Gucci vesker har jeg gjort det samme med, og det føles så mye bedre å svi av 10’000-15’000,- kr på en veske når jeg faktisk har jobbet hardt på jobb for å få den – versus å bare kjøpe den.

YSL VESKEHER
LUEHER
SKOHER  40% rabatt NÅ!
JAKKEHER
SKJØRTHER
IPHONE COVERHER  20% rabatt med koden “newnew20”
GUCCI VESKEHER

 

Så nå får jeg bare jobbe på, så blir det nye designerveske! Gleder meg til den blir min 😃

5 kommentarer
    1. Det er den beste følelsen! Og jobbe seg til et mål, det kjennes så mye bedre ut når man er i mål🤩🙏🏻 Ellers er jeg ingen blogg leser(sånn egenrlig) men jeg digger deg!

    2. Et lite tips fra meg! Veskene er etter kolleksjon, så anbefaler å kjøpe/holde av før de forsvinner for godt!:( Denne vesken er super populær hos ysl:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg