Kjæresten er med på Vikings!

Nå er det nesten 2,5 år siden Per Fredrik og jeg var i Dublin, hvor han spilte inn flere scener i Vikings. Nå har endelig et par av episodene han er med i kommet ut på HBO! Det er så gøy å se kjæresten min være med der, og herregud så flink han er! Så stolt av han!

Det kommer forresten flere scener med han, så dere får bare følge med for jeg er ikke helt sikker hvilke episoder det er. Men så langt er det i alle fall episode 4 og 5 sesong 6!

foto: skjermdump vikings hbo

 

Det er forresten flere av dere som har spurt om filmen (creators: the past) han er med i. Så da tenkte jeg at jeg kunne gi dere en liten oppdatering på det når jeg først snakker om skuespiller jobbingen hans, hehe! Den har lansering i Italia i mars, litt usikker på når den gis ut i resten av verden men kan si ifra!

8 kommentarer

Siste innlegg