Slik sminker jeg leppene mine som Kim Kardashian

annonse – kicks, eleven

Jeg tar mye inspirasjon av Kim Kardashian når det kommer til sminke, hår og klær. Kanskje ikke sånn supervanskelig å gjette? Hehe! Ble til og med intervjuet på NRK P1 og P2 her om dagen fordi jeg er såpass fan av Kim K, så det sier jo sitt, haha!

Når det kommer til sminken hun gjør så elsker jeg hvordan hun sminker leppene sine. Så jeg tok inspirasjon av det og har gjort min egen vri på det, som jeg tenkte jeg kunne vise dere hvordan jeg gjør steg for steg.

 

Steg 1 – Starter med ren base.

Steg 2 – Lipliner

LIP LINER – #Stripdown HER

 

Steg 3 – Gjør liplineren helt sharp med en concealer kost.

 

Steg 4 – Påfører mørk leppestift på leppene

LEPPESTIFT – #Kinkster HER

 

Steg 5 – Påfører lys leppestift i midten av leppene

LEPPESTIFT – #BareBling HER

 

Steg 6 – Smudge leppestift fargene inn i hverandre. Avslutt påfør litt pudder på leppene for å få det hele til å sitte lengre.

 

Håper du fikk litt inspirasjon til hvordan du kan sminke egne lepper!

2 kommentarer
    1. Looking good!! 🙂
      In Helsinki we must now wear face masks (in shops, malls, busses, all the public places)- and that’s so annoying! I can only do make up to the upper side of face. Under the mask everything would be a mess. It gets moist and disgusting and I’m already getting pimples on my chin. Yuck! But that’s how it is now… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg