Min favoritt om høsten!

Min favoritt ting med høsten og vinteren er kakao. Det er ingenting som varmer like godt og som smaker bedre enn en stor kopp kakao etter å ha vært ute i høstkulden.

Jeg er ganske sær på hvilken kakao jeg drikker, så jeg tenkte å tipse dere om min favoritt. Denne har vært min favoritt i flere år, og det er ingen som slår den!

☕️ Whittard Salt Caramell – Hot Chocolate 🍫

Denne smaker sjokolade med karamell og havsalt. Dødsgod kombinasjon! Jeg pleier å kjøpe det hos Kremmerhuset, men det finnes i flere interiørbutikker vet jeg.

Jeg pleier også å kjøpe sånne små marshmallows på søstrene grene. De gjør at kakaoen holder seg varm ekstra lenge, også smaker det supergodt av de når de har smeltet med kakao på seg!

 

Prøv det gjerne ut selv i høst / vinter. Jeg kan love deg at du kommer til å elske det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg