Julepynt enda??

Hva skjer med at plutselig våren er her? Eller, det var å overdrive litt. Men de siste dagene har det vært typ 10 grader og masse sol! Da vi reiste til Gran Canaria var det 70 cm snø i hagen, og hele huset var nedsnødd. Nå er det bare bittelitt igjen. Så glad for det! Endelig kan jeg ta vekk julepynten ute. Haha! Tuller ikke når jeg sier at all julepynten ute henger oppe og lyser opp som et amerikansk hus på film. (video på snapchat; stinablogg) Naboene har sikkert veddemål om hvor lenge vi skal la det henge opp. Hahaha!

 

Men til mitt forsvar har det vært helt umulig å fjerne lysene når det er et lass med snø over alt av ledninger. Så nå sitter vi bare og venter på at den siste delen av snøen skal smelte så vi får sagt farvel til julen for denne gang. Bare 267 dager igjen til vi kan pynte til jul igjen, hilsen frøken christmas crazy 🤓🎅🏻

Dette er forresten antrekket jeg hadde på meg på tirsdag. Rakk å knipse noen kjappe bilder før jeg dro til Molle (mormoren min). Der hadde vi full jentekveld med alle jentene i familien pluss fetteren min.

På tre generasjoner ble det bare en gutt i familien vår, så vi er mildt sagt mange jenter. Er hele 10 jenter og bare 1 gutt. Hehe! Så da er det koselig å ha jentekvelder med masse god mat, skravling og morro! Slik kvelder er virkelig gull!

 

 

Kjenner jeg blir så glad av å se at solen er fremme litt lengre hver dag. Vi får jo faktisk 5 minutter mer med sol hver dag nå, så det er så gøy! Jeg er så nørd og glad i sol at jeg sitter og sjekker på timeanddate.no for å se når soloppgang og solnedgang er hver dag. Har til og med 2 forskjellige apper på tlf som viser soltider. Kan skylde litt på jobben, meeeen er mest for egen del. Hehe!

 

21 kommentarer
    1. Ehhh du vet at du har grammtikkfeil i overskriften? Når man snakker om tid skriver man ennå ikke enda, enda er når man snakker om mengde😊

      1. Dessuten; forskjell på ennå og fremdeles da. xx ( julen )har ikke kommet ennå, Xxx ( julepynten ) henger fremdeles

    2. Helt enig med det, Stina😊 elsker bloggen din og du er en fantastisk menneske med mange bra verdier, vakker også!💞

    3. Hvordan får du håret ditt til å holde seg så fint? Har også tape in fra luxushair og mitt hår er helt krusete.. Jeg bruker redken extreme og dusjer det kanskje 2 ganger i uken. Prøver å unngå varmebehandling. De på luxushair mente det var fordi jeg hadde så mye hår i.. Men jeg har 30 remser (to pakker) og jeg får det IKKE glatt som ditt.. Skjønner ikke hva jeg gjør galt..
      Har du tips? 😔

      1. Redken extreme er ikke å anbefale. Den har etter erfaring altfor mye proteiner til hair extensions. Bytt til all sort Redken så blir det supert igjen 🙂

        1. Tok ut håret for noen dager siden, siden jeg skal farge etterveksten min. Men skal vaske det med Redken all soft og sette det i håret igjen, så håper jeg du har rett 🙂

    4. Utrolig fin belysning dere har i hagen. Vet det er mange som har julelys oppe fordi det gir en god følelse mens det enda er mørkt ute 🙂

    5. Hei Stina! Jeg lurer på om du kan lage et innlegg om ditt treningsprogram og hvor ofte du gjør disse øvelsene osv. Jeg lurer veldig på hvordan du trener styrke og blir veldig inspirert av deg.❤️

    6. Hei Stina!❤️ Jeg lurer veldig på hvordan du trener når du skal trene styrke og hvor ofte du trener styrke osv. Kan du lage et innlegg hvor du deler ditt treningsprogram. Jeg blir så fort inspirert av deg.❤️

    7. Hei Stina!💖
      Jeg lurer veldig på hvordan du trener styrke, hvor ofte du gjør det osv. Derfor lurer jeg på om du kan lage et innlegg her på bloggen din, hvor du forklarer hva du gjør og hvor mange ganger i uken du trener styrke. Jeg blir så fort inspirert av deg og får lyst til å begynne å spise sunnere og trene mer styrke, men vet ikke hvordan øvelser jeg skal gjøre osv.😙

    8. Stina, du må ta en “reisende til Gran Canaria tips”!!! 😀 Dine gode anbefalinger av restauranter, utflukter, steder?? Et innlegg rett og slett om ting man kan oppleve på Gran Canaria 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg