Julemarked og Bloggerne Intervju med VG og TV2

I dag har Per Fredrik og jeg vært på pressedag med Bloggerne. Vi hadde en skikkelig stor intervjurunde der vi var innom både tv2.no, se og hør / dagbladet, VGTV, vg rampelys og et par til.

Vi snakket masse om den kommende sesongen og alt dere får se. Jeg har jo fått sett noen av episodene, og det er bare å glede seg! Dette blir en skikkelig bra sesong!

Etter intervjuerunder med pressen tok vi turen opp til Vinterland i Karl Johan. Der er det fineste julemarkedet man kan finne. Det er så koselig å titte rundt i bodene, ta en varm kopp kakao, spise litt nissegrøt og få skikkelig julestemning. 

Jeg hadde egentlig veldig lyst til å ta pariserhjulet. Mest for å pushe meg selv utenfor komfortsonen. Jeg er nemlig livredd for karuseller, og da mener jeg LIVREDD. Sist jeg tok en karusell var for to år siden på dette julemarkedet, og da var jeg så redd at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg..!

Så i år ville jeg pushe meg selv utenfor komfortsonen og ta den. Men da vi kom bort dit var det rett og slett altfor kaldt. Vi hadde jo kledd oss veldig varmt, men det var altså så iskaldt og surt i Oslo i dag at fytte rakkern!

Vi fikk derimot sett masse rundt på julemarkedet og kost oss masse. Innså nettopp at det er tredje året på rad vi reiser på julemarkedet, så nå er det en tradisjon. Hehe! 🎅🏻🎄

Noen av dere som har vært innom julemarkedet enda? Møtte på en god del av dere i stad, og det var så koselig at dere kom bort! 😃💗

7 kommentarer
    1. It’s so cute like Christmas village. It looks a bit like French villages but the sweet treat are a little different, they look very good all the same. I wonder what Per Fredrik eats, does it look very good ?

      Mille baisers, Leïla !

    2. Skal dit med forloveden i morgen og har bestilt mini juleferie pakken ( inneholder grøt, gløgg og parishjulet) gruer meg til å ta det da jeg har stor skrekk for høyder. Har lovet forloveden å ta den så må nesten ta den for han sin skyld. Har vært der en gang tidligere og det er utrolig fint der. Har gledet meg i et helt år for å vise dette julemarkedet til forloveden.

    3. Utrolig koselig, dit skal jeg og 😊 liker jakka di. Hvorfor er PelleK blitt så innmari tynn? Er det for en filmrolle? Vakre mannen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg