DIY – Slik lager du din egen mini-juleby!

Her om dagen lagde jeg en liten juleby i krukke, som jeg har i kakaobaren min, og jeg syns det ble så fint! Har sett det overalt på Pinterest i det siste, og måtte bare lage min egen! Så da tok jeg turen på søstrene grene og kjøpte inn litt falsk snø, en krukke, mini juletrær, lyslenke og en liten nisse.

Også satt jeg det sammen til en liten juleby. Syns den passer perfekt inn på kjøkkenbenken i kakaobaren min, er dere ikke enige? Lag gjerne en selv og pynt opp med hjemme!

Elsker å gjøre sånne små juleprosjekter her og der som pynter opp litt ekstra. Spesielt i disse korona dager hvor alt helt ærlig kan kjennes veldig tungt og trist. Da er det perfekt å drømme seg bort i julekosen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg