Jentekveld og babyplaner

På fredag var jeg ute med Rebecca, Victoria og Martine. Vi hadde en skikkelig girls night out på Pir4 i Sandefjord. De har jo så utrolig digge pizzaer. Spesielt burrata pizzaen. Den er helt sinnssyk. Er du i Sandefjord noen gang i sommer, må du teste ut den! Vi koste oss ute med drinker ti langt utpå kvelden.

Var skikkelig koselig med en skikkelig jentekveld! Også drakk jeg masse rødvin. Eller, et par glass. Haha. Men jeg får nyte det enn så lenge, for så fort jeg får eggløsning igjen, så blir det null alkohol. Men det blir minimum et par uker til, for tante rød har ikke kommet enda.

Aner faktisk ikke hvor lang tid det tar før man får mensen igjen etter exu. Har lest litt forskjellige steder at mange fikk det 4-5 uker etter operasjonen, og nå er det 3,5 uke siden jeg ble operert. Så da krysser jeg fingrene for at tante rød kommer på besøk snart, så jeg kan få eggløsning og komme igang med å prøve og bli gravid igjen, hehe!

7 kommentarer
    1. Så koselig❤️ og spennende med babyplaner❤️ planlegger selv å bli gravid med nr 3 nå. Kanskje vi går gravide samtidig🥰 lykke til🤞🏼

    2. Hadde exu i slutten av Januar, tok 7 uker før mensen kom og da vsr syklus helt fucka og fikk eggløsning 4 uker etter det igjen….
      Lykke til❤️

    3. Hadde selv en exu i høst, endte opp med en hasteoperasjon og 2 liten blod i buken.
      Jeg fikk mensen igjen 6 uker etter operasjon, men de første 3-4 syklusene værtfall var helt tullete, mellom 21-32 dager mellom hver gang, så det var vanskelig å følge eggløsningen som var oppført på appen når mensen var så ustabil. Ikke blitt gravid igjen enda, men får bare fortsette å prøve å treffe!
      Lykke til med deres prøving☺️

    4. Moren min ble gravid med tvillinger rett etter hun fjernet en eggstokk også, så det kan gå fort å bli gravid igjen!

    5. så koselig. det tok 8 uker før jeg fikk normal mens igjen, men jeg spontanaborterte i uke 11+5😪men idag har jeg en frisk gutt på snart 2 år💙💙ååååå bli mamma er noe aV det beste jeg har opplevd, måtte ta hastekeisersnitt pga hjertelyden til oscar sank så fort.ønsker dere alt godt å du blir en fantastisk mamma❤️🫶

    6. Så kjekt at du skal prøve å bli gravid! Har fødselsangst jeg, men veldig lyst på barn. Tenker epidural, men livredd keisersnitt. Ikke for å skremme, men noe jeg må jobbe med. Vil begynne å prøve selv snart, men er fremdeles redd for fødsel pga. smertene..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg