Jeg fylte opp bilen med roser!

I forrige uke handlet jeg masse nye klatreblomster til det blomsterbedet som er i innkjørselen, men siden jeg var tom for bark og hagejord har jeg ikke rukket å plante de.

Så i dag fikk jeg endelig kommet meg avgårde på Maxbo og fylt bilen full. På veien hjem igjen fikk jeg plutselig lyst til å stikke innom Ek Plantesalg her i Sandefjord. Det er jo et svært plantesalg med utrolig mye lekkert, og jeg har ikke rukket å stikke innom enda i år.

Det passet jo perfekt at jeg dro dit akkurat i dag, fordi de hadde masse st.hans tilbud! Jeg fant masse Leonardo Da Vinci buskroser til salg. Disse har jeg faktisk skrevet opp på notatene mine at jeg skulle ha i år, fordi de blir så lekre! Så når jeg fant de på salg måtte jeg plukke med meg hele 7 stykker. De var skikkelig kraftige og store, så det var virkelig et kupp!

Også fikk jeg endelig tak i revebjeller. På plantasjen var de helt tomme da jeg var innom på torsdag, og her var det kun en igjen. Så jeg hadde virkelig flaks!

Haha, på vei hjem var bilen virkelig full kan du si. Det var bokstavelig talt ikke plass til en eneste ting til. Haahah! Nå skal jeg snart ut i hagen og plante alt jeg kjøpte i dag og på torsdag. Det er en god del, så det blir litt av en jobb. Men herregud så lekkert det kommer til å bli. Dere skal selvfølgelig få oppdatering her på bloggen!

 

3 kommentarer
    1. Hehe skikkelig blomster fest i bilen 👍 Kan du ta noen bilder og skrive litt om de rosene du kjøpte i neste hage innlegg? Tenkte å kjøpe inn litt mere roser selv, så tar gjerne i mot tips om fine roser 👍😊 Kommer til å bli helt nydelig når du får plantet alt sammen 👌🏼🌸☀️🦋

      1. Har hørt litt om det. Vet du om det er hvis man bare berører de eller hvis man spiser de? Kommer til å passe på at Chloe holder seg langt unna den! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg