Jeg er nødt til å reise

Herregud så deilig det er å se at våren virkelig har kommet. Det gir meg så mye glede at det er sol nesten hver eneste dag, og at det ikke blir mørkt ute før sent på kvelden.

Da blir liksom dagene mye lengre, og jeg føler meg så mye mer levende!

Tipper jeg ikke er den eneste som er overlykkelig over at finværet endelig har kommet. Spesielt etter en så mørk og lang vinter vi har hatt nå.

Neste vinter er jeg nødt til å reise mye mer, for denne vinteren ble litt i lengste laget for min del (og sikkert for de fleste av dere!). Reising gjør vinteren så mye mer lettere å takle når jeg får noen turer til varmere strøk her og der! Kjenner humøret virkelig ikke har godt av for lange tider med mørke og kulde!

I stad gikk vi en tur ned til stranda. Vi holdt nesten på å blåse bort, men det var heldigvis sol og fint vær så da gjorde det ikke noe. Bare det å ikke se snø lengre og se at det begynner å bli grønt gir meg så mye glede!  

Nå skal huset shines opp! De skrudde av vannet her på morgenen i dag, uten å gi oss beskjed så jeg har ikke fått gjort noe som helst rundt i huset her i dag. Heldigvis stod jeg ikke i dusjen når det skjedde. Det hadde vært superkjipt! Men nå er vannet tilbake igjen, så da kan jeg endelig sette igang! Haha, voksenlivet ass. Husker da jeg bodde hjemme og mamma fikset alt. Ikke noe sånt lengre nå som jeg er voksen!

0 kommentarer

Siste innlegg