Jeg åpner kommentarfeltet!

Nå er det en liten stund siden jeg stengte kommentarfeltet her på bloggen. Når det stormet som verst rundt Farmen kjendis, føltes det best å bare stenge det så anonyme troll ikke kunne komme og si sine meninger, og for å passe på min egen psyke.

De aller fleste av dere som kommenterer her på bloggen min til vanlig, er jo bare så skjønne og herlige, og jeg har virkelig savnet dere i perioden mens kommentarfeltet har vært stengt.

Jeg har fått veldig mange meldinger på innboksen på instagram, så det har vært veldig koselig.

Men noe mangler liksom litt når jeg blogger, og det er kommunikasjonen med dere. Så nå åpner jeg kommentarfeltet igjen, og krysser fingrene på at det går bra. Det føles jo litt skummelt ut, men noen ting må man bare hoppe uti! <3

6 kommentarer
    1. Jeg syns du er helt fantastisk, Stina! <3 Kritikken mot deg var virkelig ikke noe som var nødvendig, og framstillingen av deg på Farmen Kjendis var ikke dårlig i mine øyne. Det kan være fordi jeg er fast leser av bloggen din, og visste hva som foregikk bak fasaden som programmet vil få fram. Etter at du røyk ut, ble det ikke like gøy å se på programmet, for du var en av grunnene til at jeg ville se på det i år. Stå på videre, du er så flink til alt du gjør, og jeg syns bloggen din er så bra. <3

    2. Åhhh, Stina! Godt du er tilbake! 👏 skjønner at det kunne bli mye for deg altså! Bra du tok deg en pause! Viktig å bli god på å lytte til seg selv! For oss som følger deg fast, forstår deg kjempe godt! Vi vet hva du har vært gjennom! Det sier så mye om hva de som ikke vet, kritiserer! Hold heller munn om det man ikke vet sier jeg bare!!! Stor klem til deg fining! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg