Italiensk inspirert sunn lunsj!

For litt siden la jeg ut denne retten på snapchat, og etter det har det vært mange av dere som har spurt om hva den svarte sausen på maten var og hvor man får tak i den.

Så derfor tenkte jeg at jeg kunne lage et eget innlegg på denne retten. Dette er jo en rett som er inspirert av den italienske retten caprese, men med min personlig vri på det.

Du trenger:

1/2 Mozzarella (ekstra digg er det med burrata. pleier å kjøpe det på meny)

5-8 Søte tomater

1/3 Basilikum-plante

Kremet balsamico (pleier å kjøpe på meny)

Krutonger (jeg brukte litt ekstra store og avlange, og ikke bare sånne bittesmå)

Slik gjør du:

Skjær opp mozzarellaen og noen tomater, plukk noen blader med basilikum og dander rundt på tallerkenen. Legg på tomatene, mozzarellaen og krutongene, og hell balsamico sausen over.

Håper det smaker! 

4 kommentarer
    1. Så veldig god ut..:) Du tar så fine bilder, og jeg vet jo at du har dyrt kamerautstyr, men jeg lurer på om du kunne lage en liten oversikt over mobiltelefoner som tar gode “bloggebilder”? Det er en jungel av telefoner å velge blant, og testene fokuserer veldig på hvor mange piksler den og den har, men jeg synes ikke det gir noe godt inntrykk av hvilke telefoner som tar gode portrettbilder, selfies og bilder av interiør f.eks. Så please! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg