Instavennlig mat

I går hadde jeg noen timer ledig før jeg skulle på en avtale. Så da brukte jeg tiden til å få litt inspo. Jeg kjenner at inspirasjons-lagrene mine har vært helt tømt.

Ikke så rart, med tanke på at jeg har ligget rett ut i nesten en måned (etter at jeg ble utsatt for blind vold). Får jo ikke akkurat gått masse ut da. Da blir det mye innetid, og det merker jeg at ikke er det beste for psyken. Vi mennesker har godt av å komme oss ut, oppleve, og bare leve!

Så i går gjorde jeg akkurat det. Jeg tok en skikkelig inspo tur rundt i Oslo. Jeg dro innom favoritt butikkene mine, handlet masse morsomme ting til nye DIY prosjekter jeg vil gjøre, og jeg testet ut et spisested jeg ikke har vært på før.

Spisestedet ligger på Frogner og heter “Raw”. Der har de masse spennende rawfood, stedet er skikkelig instavennlig (ikke uten grunn at 90% av de som var der var jenter fra 18-28 hehe!), og maten var faktisk skikkelig god!

Jeg smakte på en kake som var seriøst to die for. Denne var så frisk og god, samtidig som at den var veldig mettende. Var mett i flere timer etterpå. Hehe!

Matcha latten derimot.. Not my cup of tea (coffee) for å si det sånn. Den så instavennlig ut, men smakte virkelig ikke godt. Mulig jeg bare er kresen. Så at mange andre drakk den og elsket den. Men for meg ble den bare noooope.

Kjenner at inspirasjons-lagrene mine virkelig har fått påfyll! I dag skal jeg ut og få enda mer inspirasjon. Nå har jeg nettopp vært på Joe and the juice og spist digg frokost, også skal jeg snart sjekke ut fra hotellet. Også er det rett ut i gatene i Oslo og bare fylle på med inspo.

3 kommentarer
    1. Drar selv til Oslo når jeg trenger både nye og gamle inspirasjoner. Ser ut som et utrolig koselig sted å ta seg en matbit. Håper du har hatt noen fine dager i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg