Ingen bading, men..

I dag tok jeg med meg Chloe en tur på stranda. Selv om det er langt ut på høsten, er det fortsatt skikkelig deilig å dra på stranda. Jeg får riktignok ikke solt meg og heller ikke badet.

Men jeg får kost meg der masse fordet! Jeg får en skikkelig ro i sjelen av å bare se utover havet, høre bølgene skvulpe og bare nyte stillheten rundt meg. Så deilig!

Jeg hadde med en 20 meters lang-line til Chloe, så hun kunne gå så og si fritt på stranda. Gjett om hun koste seg! Hun løp overalt og lekte, snuste og badet!

Slike turer som dette er balsam for sjelen. Må virkelig bli flinkere til å komme meg på stranda oftere. Det er jo bare sånn 10 min med bil unna der jeg bor, så det ingen grunn til å ikke ha tiden!

Nå skal jeg rydde og støvsuge huset, også er det middag og kjærestetid med Per Fredrik. Vi har så mye å se igjen av favoritt seriene våre etter at han var i Canada, at nå er det nesten umulig å velge hva vi skal se på. Hehe!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg