Ikke lengre med på Bloggerne

(innlegget er skrevet før jeg gikk inn på farmen)

Når dette innlegget blir lagt ut har nyheten om at jeg ikke lengre er med på Bloggerne kommet ut. Det er sikkert en del av dere som lurer veldig på hvorfor jeg ikke lengre skal være med, og hva som egentlig skjedde.

Jeg var jo med i to sesonger av Bloggerne og filmet med de i hele 2018. I februar / mars 2018 begynte jeg å bli deprimert og utbrent, og det ble bare verre og verre. Etterhvert kom angsten også, og jeg slet mye med både depresjoner og angst. Jeg har jo vært åpen om dette, så det er jo ingen hemmelighet at jeg har slitt.

I desember 2018 gikk jeg en god del runder med meg selv om hvordan jeg ville gjøre ting for å få bli helt frisk igjen. En av tingene jeg innså at jeg måtte gjøre var å kutte ned på arbeidsmengden min, og ting som tok opp både tid og energi.

Derfor ble det dessverre slik at jeg måtte kutte ut Bloggerne. Jeg hadde en veldig åpen og ærlig samtale med teamet som lager Bloggerne, om mine helseproblemer og de skjønte godt at jeg ikke kunne være med på enda en sesong.

Det var veldig kjipt å ikke skulle være med på Bloggerne lengre, men jeg er veldig glad for at jeg tok den avgjørelsen. Nå begynner jeg endelig å bli friskere, etter å ha vært syk i nesten 1,5 år. Det har vært en lang og lærerik reise, for å bli helt frisk igjen. Jeg føler meg så mye bedre nå, og det er takket være at jeg har tatt mer tid for meg selv det siste halvåret.

Fremover gleder jeg meg til å komme mye mer tilbake til bloggen og You-Tube kanalen min igjen. Det blir gøy å lage mer innhold for dere og kunne gi 100% igjen!

5 kommentarer
    1. Det var veldig synd å høre, jeg synes det var så gøy å se deg på TV! Har fulgt deg veldig lenge. Bra at du tar hånd om helsen din, den er viktigast av alt🧡

    2. Health comes first! Good for You!
      How long will the Farmen last? I mean when will You get home? I miss You and reading Your lovely blog so much! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg