Ikke gravid lengre

Her om dagen hadde jeg besøk av søsteren min, de tre barna hennes og mannen hennes. Vi grillet her hjemme, og koste oss skikkelig! Nå er det jo en liten stund siden hun fødte, så hun er endelig ikke gravid lengre. Hvilket gjør det litt lettere å finne på ting. Hehe!

Niesene mine fikk gå bananas i klesskapet mitt og kledde seg ut i alle mulige fancy kjoler og jakker. Måtte le godt når den eldste av de kom inn og så ut som Cruella de Vil. Haha!

Jeg bor ganske nærme en skikkelig fin strand. Tror den er typ en av Norges fineste, for den er seriøst helt amazing! Så siden de ikke hadde vært der før, måtte jeg jo ta de med. Det var skikkelig drittvær hele dagen, men solen kom frem akkurat i det vi skulle dra. Perfekt!

Lille Chloe måtte selvfølgelig være med. Hun fikk virkelig kjørt seg den dagen. Først masse ball-lek med ungene, også tur på stranda. Gjett om hun koste seg!

For en deilig dag! Ja takk til flere slike dager!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg