I morgen smeller det!

annonse – StinaLashes

Herreguuuud, tenk at det er under 24 timer til StinaLashes vippene mine kommer til salgs! Jeg kan ikke tro at det er så nærme nå. Dette er en dag jeg har drømt om så lenge! Jeg er så nervøs og spent på hvordan det kommer til å gå, at det finnes ikke ord!

I morgen 18:00 blir vippene lagt ut til salgs!

Dette er så gøy! Jeg er skikkelig spent på hvordan dette kommer til å gå. Det er allerede sinnsykt mange som har meldt seg på nyhetsbrevet og liket instagramsiden (HER), så det kan godt hende det blir fort utsolgt!

Jeg er så spent på hva vi kan bygge dette opp til å bli. Kanskje det en dag blir et svært sminkemerke med masse spennende sminke? Det hadde vært så gøy!

Husk forresten at du fortsatt kan melde deg på nyhetsbrevet – da får du 15% rabatt under lanseringen i morgen! Klikk deg  inn HER for å melde deg på.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg