Dette skjuler seg i min Gucci veske

Jeg syns det er så gøy å se hva folk har oppi veskene sine. Hvilke ting de er helt avhengig av, og hvilke ting de bare må ha med seg overalt. Jeg har jo vist dere hva jeg har i veskene mine før, men innholdet endrer seg stadig.

Den siste tiden har jeg også fått en del spørsmål om hvor mye det er plass til oppi den rosa Gucci vesken min. Sikkert mange som har lyst på en i samme modell! Det skjønner jeg virkelig. For den er jo så lekker! Kjøpte vesken min i fjor sommer, og det er virkelig et kjøp jeg er fornøyd med.

Jeg hadde satt meg et stort mål, og når jeg klarte det skulle jeg kjøpe meg en designerveske. Hver gang jeg bruker vesken blir jeg minnet på hva jeg faktisk klarer å få til om jeg bare jobber hardt. Det er en god følelse!

Uansett. Dette er de tingene jeg alltid har med meg i vesken min!

Kamera – Er ikke blogger uten kamera si. Haha! Dette er kameraet jeg som regel har med meg på farten.

Solbriller – Jeg har alltid med meg Rayban solbrillene mine eller solbrillene fra Gucci. Før ga jeg totalt blaffen i merket på solbrillene og kunne bruke solbriller til 49,- kr. Men etter at jeg investerte i et par fra Gucci skjønte jeg hvorfor prisforskjellen er så stor. Kvaliteten er helt forskjellig, og man ser jo helt forskjellig ut av de forskjellige glassene.

Speil – Dette speilet er seriøst genialt. Det har både lys (så man faktisk ser sminken når det er litt mørkt) og det er en lader til telefonen. Altså, hvor genialt er ikke det?

Sminke – Jeg må alltid ha med litt pudder og leppestift til å touche up sminken. Også vippelim just in case jeg får noe i øyet og øynene renner så mye at vippene spretter av. Har aldri skjedd med dette limet. Meeeen, har sittet på en restaurant for mye uten vipper til å droppe og ta med vippelim i veska. Haha!

Parfymeflakong er også alltid med. Elsker å dufte godt, og siden jenteparfymer aldri holder like lenge som gutteparfymer må jeg spraye litt utover dagen!

Håper du syns det var gøy å få en liten titt inn i hva jeg har med meg i vesken min. Dette er jo i den lille vesken min. I den store vesken min har jeg alltid med meg en god del mer. Kanskje jeg skal lage innlegg om den også?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg