I dag starter Farmen Kjendis!

Herreguuuud, i dag starter endelig Farmen Kjendis! Jeg så den første episoden på torsdag, da vi hadde pressedag, og det er så koselig og gøy å se tilbake på!

Den første episoden er allerede på TV 2 sumo, men programmet går på TV2 i kveld 21:40. Da skal jeg sette meg ned med Per Fredrik og se episoden med han også.

Haha, litt forskjell på glam faktoren utenfor gården og inne på gården! Selv om jeg eeeelsker glam og sminke, blir det litt gøy å vise dere min helt naturlige side også!

Det føles jo ut som en evighet siden vi filmet dette. Det er jo 9 måneder siden vi sjekket inn på gården! Gleder meg til å følge med fremover. Det skal gå på tirsdager, onsdager og søndager. Så da er det bare å følge med!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg