I dag skal jeg hjem til..

annonse – gucci, nelly, bubbleroom

God morgen! Nå skal jeg straks dra hjem til Julianne. Vi skal hjelpe hverandre i dag med litt bloggting, så det blir veldig koselig å se henne igjen. Hun er jo så skjønn! Altfor lenge siden sist jeg så henne!

LIGNENDE JAKKEHER / VESKE, GUCCI HER / SKOHER / BUKSEHER / GENSERHER

 

Tenkte jeg kunne vise dere dagens antrekk før jeg løper ut av døra. Hvor fin er ikke jakken min? Kjøpte den på tirsdag da jeg var i Oslo. Vanligvis handler jeg nesten aldri klær i butikker lengre, bare på nett. Men denne klarte jeg ikke å gå forbi!

Det er selvfølgelig falsk pels. Ville aldri brukt ekte pels! Er helt sjokkert over hvor bra fuskepels har blitt. Det er så mykt og godt, også ser det så ekte ut. Uten at det et eneste dyr har måttet lidd for det. Det liker jeg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg