Hvilket kostyme til Halloween?

annonselenker – partyking

Nå er det snart Halloween, og i år skal vi for 3. året på rad ha svær Halloweenfest. Jeg har allerede handlet inn kostymer, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal velge! Så da spør jeg dere!

Skal jeg være djevel, wonder woman eller rødhette?

Fortell meg i kommentarfeltet!

PS; Dersom du skal bestille deg kostyme bør du gjøre det asap. Kostymene blir fort utsolgt, og det er viktig å være ute i god tid med posten.

DJEVELKOSTYMEHER
RØDE LINSERHER 


DJEVELKOSTYMEHER

 

WONDER WOMAN KOSTYMEHER
SVARTE LINSERHER


WONDER WOMAN KOSTYMEHER
SVARTE LINSERHER

 

RØDHETTE KOSTYMEHER
SVARTE LINSERHER


RØDHETTE KOSTYMEHER
SVARTE LINSERHER

 

 

Skal jeg være djevel, wonder woman eller rødhette?

23 kommentarer

Siste innlegg