Hvilken kjole skal Chloe bruke på julaften?

Nå er det ikke bare jeg som ikke klarer å bestemme meg for antrekk til nyttårsaften, nå er det Chloe som ikke klarer å velge kjole til julaften, hehe! Den lille bærta har tre forskjellige julekjoler hun ikke klarer å velge mellom.

Hun elsker jo å pynte seg, og på juaften er det ekstra gøy å være ekstra fin, eller hva? Så nå får dere hjelpe Chloe å velge hvilken kjole hun skal ha på seg, hehe!

1 – Nissemor julekjole

2 – Strikkegenser julekjole

3 – Stripete julekjole

Er hun ikke søt? Hun har sikkert 30 forskjellige plagg nå, og alt ligger fint brettet i hennes egne del av walk in closet’et mitt. Hver gang jeg sier “æ, genser” til henne løper hun rett bort til skuffen sin og venter utålmodig på at jeg skal åpne den så hun kan hente genseren eller kjolen hun vil ha på seg, hehe! Hvor skjønt er ikke det?

4 kommentarer
    1. Aaaww, cuteness overload! This is mission impossible, but maybe the cutest is the first one, the nissemor dress. But she looks so sweet in all of these! <3

    2. Er det mulig å få se video av at hun gjør det? Mtp at du skriver at det skjer hver gang 🙂 hadde vært interessant å sett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg