Hvilken kjole på nyttårsaften?

annonse / nelly

Nå er det ikke lenge igjen til nyttårsaften! I år skal Per Fredrik og jeg feire nyttårsaften på The Thief på Tjuvholmen i Oslo. Vi skal spise en deilig gourmet middag også skal vi se på rakettene fra takterrassen. Gleder meg så mye!

Jeg har allerede begynt å titte litt på kjoler til nyttårsaften. Jeg fikk noen nye dødslekre kjoler fra Nelly på fredag, og jeg klarer ikke å velge hvilken jeg skal bruke. Så jeg trenger deres hjelp, hvilken av kjolene syns du at jeg burde bruke på nyttårsaften?

I dag er det forresten 20% rabatt på ALT hos Nelly (med unntak av noen merkevarer), og siste frist for å bestille så du får pakken innen julaften og nyttårsaften er 17 desember 23:59. Så nå er det veldig i siste liten, men du rekker fortsatt å klikke hjem kjole til jul og nyttår enda om du ikke har gjort det allerede!

20% RABATT PÅ NELLY I DAG 

SISTE DATO FOR LEVERANSE FØR JUL / NYTTÅR ER 17 DESEMBER 23:59

Okey, den paljettkjolen her er til å dø for! Så sexy og gudommelig! Love it!

SØLV PALJETTKJOLEHER (30% RABATT I DAG!)

 

Ah, denne kjolen her.. Føler meg seriøst som en vinterdiamant. Vurderer å bruke denne til en av julefeiringene om jeg ikke bruker den på nyttårsaften, for den passer supert til begge anledninger!

HVIT PERLEKJOLEHER (30% RABATT I DAG!)

 

Denne kjolen er så kul og dødslekker! Elsker mønsteret i paljettene, og føler denne skiller seg skikkelig ut på en fashion måte.

GEOMETRIC DRESSHER (20% RABATT I DAG!)

 

Svarte sequins, så lekkert! Denne kjolen har et utrolig lekkert snitt, også er den overraskende veldig behagelig!

BLACK SEQUIN DRESSHER (30% RABATT I DAG!)

 

Altså, hvor gorgeous er ikke dette skjørtet? Dette kan lett brukes til mange flere anledninger enn bare nyttårsaften, så det kan hende jeg sparer det til en annen anledning. Litt usikker. Dere må hjelpe meg å velge, hehe!

GOLD SEQUIN SKIRTHER (20% RABATT I DAG!)

 

 

Hvilken burde jeg velge til nyttårsaften?

 

19 kommentarer
    1. Woow, sykt fine kjoler.
      Jeg likte ekstra gått den første kjolen, som er grå og lang😍😍 syntes du skal bruke den😁👏😍

    2. Du burde ta den med paljetter❤️❤️ Sølv paljettkjole❣️❣️Du ser dødsbra ut i den♥️♥️♥️♥️♥️

    3. Not easy, since they are all gorgeous. But the white dress with pearls and diamonds is my favourite. Reminds me of the dress Marilyn Monroe had on when she sung to Mr. President! (I saw an an exhibition of Marilyns personal things last year here in Helsinki.) The white dress says Sex Symbol! 🙂

    4. Søte vakre Stina, du ser fantastisk ut i alt du har på deg. Jeg må ærlig innrømme å si at jeg ikke egentlig er noe særlig fan av rosabloggere generelt. Men må si at det er enkelte av dere jeg finner veldig fasinerende. Dere er vakre, har et glamorøst liv, ja egentlig ser det ut som et drømmeliv. Jeg veit at det ikke alltid er dans på roser for dere også. Men som i min posisjon så har jeg fått store følger av en trøblete barndom. Jeg sliter med lav selvfølelse og har vanskelig for å se det positive i ting. Ja libet har vært et rent helvete. Men igjen man får jo ikke forandret fortiden. Jeg syntes du skriver om mye fint og elsker at du legger ut både tips og oppskrifter. Jeg er vel det man kaller en skap blogg leser. Hadde en periode i livet jeg mente jeg skulle begynne å blogge, men som alltid tar livet en brå vending og jeg blir liggende i et mørkt rom og ikke får gjort noe. Så når jeg har fått sagt alt dette så syntes jeg du skal velge det antrekket som du føler deg aller best i. For du ser ut som en diva i alt og jeg må jo si at selvom jeg er eldre enn deg så burde du ta til deg at jeg virkelig syntes du gjør en god jobb med å være forbilde for mange yngre jenter. Ja du legger ut glam og beauty. Men er det ikke sånn verden har blitt? Jeg syntes hvertfall man ikke skal være redd for å være seg selv. Så wow sminke til hverdag, hell yeah volumvipper hver dag og negler og bra hår. Love it! Stå på:) god jul og godt nyttår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg