Høstens fineste strikkegensere!

annonse – h&m, cubus

Høsten er uten tvil årstiden for strikkegensere. Jeg har alltid syntes at det er så fint og cozy med strikkegensere, men jeg har nesten aldri funnet noen jeg faktisk kan bruke. Jeg klør bare av å se på ull, så jeg har nesten gitt opp å finne gensere jeg faktisk kan bruke.

I går da jeg var i Oslo var jeg på et mission, jeg skulle finne strikkegensere jeg faktisk kan bruke; som ikke klør. Gjett hva! Jeg fant hele 5 strikkegensere som ikke klør what so ever, og som er dødslekre!

CHLOE GENSERHER

Til og med Chloe fikk sin egen strikkegenser! Hvor søt er hun ikke med den? Hun elsker å gå med gensere når det er litt kjølig både inne og ute. Hun er midt i røytesesong nå, og er skikkelig tynn i pelsen. Så da passet det perfekt med en ny genser til henne så hun kan være varm og god.

Når jeg kom hjem i går kveld snuste hun seg frem til den i posen, og ble så glad for at den var hennes. Hehe! Lille bærta elsker å få nye ting!

GENSERHER

 

 

GENSERHER

Denne genseren brukte jeg i dag, og den er så deilig! Trengte ikke å ha på jakke engang, fordi den varmer så godt! Elsker at den er skikkelig tykk, men at den er snevret inn på armene og ikke er så lang, så den får fin passform også!

GENSERHER

Denne genseren er skikkelig chunky, og dødsvarm! Perfekt på kalde dager. Elsker at den har lekkert mønster!

GENSERHER

 

GENSER – HER

Denne la jeg ut bilde på mystory mens jeg prøvde den i prøverommet, og det har rent inn med spørsmål om hvor den er fra. Det skjønner jeg godt, for den er så fin! Elsker fargene, og de blender perfekt inn med høstfargene ute!

GENSERHER

 

GENSERHER

Hvor “høst” er ikke denne genseren? Denne er litt tynnere enn de andre, så den passer perfekt sammen med jakker og når det ikke er superkaldt.

GENSERHER

 

GENSERHER

Måtte ha meg en rosa strikkegenser også. Denne er i et litt annerledes stoff enn de andre. Denne er typ mer bomull? Har ikke så peiling på stoff akkurat. Haha! Men håper dere skjønner hva jeg mener. Den er jo uansett dødslekker, og jeg elsker mønsteret på den!

GENSERHER

 

Gleder meg til å bruke disse strikkegenserne masse utover høsten og vinteren. Har savnet skikkelig å ha noen ordentlige varme, cozy og superfine strikkegensere i klesskapet! Så disse passet perfekt inn!

12 kommentarer
    1. Hei! Mangen fine gensere. Hvor er hunde genseren fra den var så cute! Kunne tenkt meg en sånn til min bebi 😄 linken funket ikke.

    2. Så fine gensere!
      Elsker strikkegensere, men sliter selv med å finne noen som ikke klør. Utrolig kjipt å bruke penger på noe som jeg aldri får brukt, så kanskje jeg skal prøve ut disse. 🙂

    3. Nåååh så søt genser. Skulle så absolutt hatt til mine små prinsesser. Men det ser ut som det ikke er flere igjen i butikken.. Bahh…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg