Her vokste jeg opp

På søndag var jeg i skikkelig høstmiddag hos mamma og pappa i Hokksund. I Sandefjord er det jo fortsatt ganske mildt, så høstfargene bruker litt lengre tid på å kicke inn. Så når jeg kom hjem til mamma og pappa ble jeg helt amazed. Så lekre høstfarger! Altså! Love it!

Så jeg tok med meg kameraet rundt og knipset masse bilder i hagen og rundt på gården så dere kan få skikkelig høst-inspo!

Til venstre for buen på bildet under, er det en skråning som mamma og pappa har begynt å gjøre om til hage i år. Så siden mamma elsker tulipaner, tok jeg med en svær pose med blomsterløker med tulipaner og påskeliljer, som jeg plantet oppover hele skråningen. Så da har mamma noe å glede seg til når våren kommer!

Altså, hvor fint er det ikke med villvin som klatrer oppover verandaen og over stolene? Plantet en villvin i hagen i år, for å få til samme som her. Men det tar nok noen år før den er like fin, hehe!

Mamma hadde laget kjempegod høstmiddag. Noe som er litt morsomt i familien vår er at Chloe har blitt litt som en baby, og ikke en bikkje. Så nå hun er med til mamma får hun alltid sin egen stol som hun sitter pent på ved bordet, sammen med oss når vi spiser. Også får hun egen hundetallerken med mat. Hvor koselig er ikke det?

Vet det kanskje kan virke litt rart for dere som ikke ser på hunder som baby’er og heller som bikkjer, og til og med som blogger er det jo kanskje litt rart. Men Chloe er så smart, og kan jo over 60 ord (som jeg kan sette sammen til hundrevis av kommandoer), så hun blir litt mer menneske enn hund, hehe!

 

Det er alltid så rart å komme tilbake til Hokksund. Jeg vokste jo opp der og bodde der til jeg var 20 og flyttet til Oslo, så det er jo lenge siden jeg bodde der. Jeg følte meg jo aldri helt hjemme i Hokksund. Blogger med store drømmer på et sted der folk er litt vel glad i janteloven.. Det er ingen god kombinasjon.

Men nå som jeg har fått det mer på avstand og ikke lengre bor der, er det bare koselig å komme “hjem” på besøk! Jeg har jo fortsatt masse familie og venner der, så jeg kommer jo alltid til å dra tilbake dit, og jeg er så glad for at det nå bare føles koselig og lystbetont!

4 kommentarer
    1. Ikke relatert til inlegget men til snapchat storien din siden man ikke kan skrive til dg på snap. Men hva var det som
      Hadde skjedd på
      Resturanten? Du sa hovmesteren hadde vært så frekk men ikke hva han hadde sagt eller gjort?

    2. Underbara bilder och så vackra färger.
      Vad härligt att det inte bara är mina hundar som får vara med, vid fin middagar 🥰🐕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg