Her kan du se mer av livet mitt!

Det er så gøy å se at det er så mange av dere som følger meg her på bloggen. Blir så glad av å se alle de koselige kommentarene dere <3 Et annet sted jeg deler mye på er snapchat. Der deler jeg veldig mye fra livet mitt hele tiden, og der får du sett mye som ikke havner her på bloggen.

Jeg legger mest ut små videosnutter der. Men jeg tenkte jeg kunne vise dere noen av bildene jeg har lagt ut i det siste, for å gi dere en liten smakebit av det som er på snapchat.

Følg meg gjerne “stinablogg”. 

Det går forresten ann å sende meg meldinger på snapchat. Så om du lurer på noe eller bare vil skrive noe, kan du gjøre det der (eller her på bloggen også altså, hehe). Snakker så mye med dere der, superkoselig ❤️

 

Håper du har lyst til å følge meg på snapchat. Der legger jeg forresten ut link så fort nye innlegg kommer ut her på bloggen. Så det er smart å følge med der om du vil få med deg når det kommer nye blogginnlegg!

6 kommentarer
    1. Hei Stina🥰
      Jeg har fulgt deg noen år når og det angrer jeg ikke på, du skriver så mange fine blogginnlegg. Jeg blir veldig inspirert av deg, du er mitt forbilde 🥰 Du er så naturlig pen! 🥰 Digget deg fra første stund🥰 Vet du får en del hate, men du fortjener masse ros for det du gjør også! 🥰

    2. Følger deg på Snapchat, men slike innlegg er allikevel veldig koselige! 😀 Så gjerne mer av det, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg