Her jobbet jeg før!

Da jeg våknet i dag kjente jeg meg skikkelig rastløs, så jeg slang på meg sminke og ringte Victoria for å dra med henne ut en tur på shopping. Vi endte opp på Gulskogen senteret ( i Drammen). Har ikke vært der på flere år, siden jeg bor i Sandefjord, men jeg var jo der masse før da jeg bodde i Hokksund.

Vi var til og med innom WOW, fordi jeg så på en jakke der. Det var så rart å være inne på den butikken. Jeg jobbet jo der for noen år siden, og det var fint å få en påminnelse om hvor langt jeg har kommet i livet og hvor mye jeg har vokst siden den gang, og ikke minst; hvor sinnsykt mye bedre livet mitt er nå enn på den tiden.

Noen ganger må man rett og slett se tilbake for å se hvor langt man har kommet. Omg, der hørtes jeg virkelig cheesy ut. Haha!

Det var uansett veldig koselig å se igjen Victoria. Vi er begge veldig gira på å gjøre 2020 til et fantastisk år. Vi begge hadde våre challenges i 2019, og var det mye for hverandre. Aner ikke hvor mange telefonsamtaler det ble, men det var en del!

Nå er vi i alle fall super pumped up på å gjøre 2020 til et råbra år. Kjenner jeg har en helt annen mental innstilling om dagen, og det er så deilig! Det samme gjaldt Victoria, så vi har bestemt oss for å være litt heiagjeng for hverandre!

Vi var på kjøpesenteret i hele 4 timer, og ingen av oss handlet noe mye. Jeg endte opp med en dødslekker strikkegenser jeg kan vise dere senere også litt julepynt siden det var på salg. Ellers enn det; ingenting. Så føler meg flink som ikke gikk helt bananas, haha!

4 kommentarer
    1. Ikke relevant til innlegget, men tror du har den mest varierte bloggen av oss alle, og i alle fall en av de beste. Jeg er ikke i målgruppen, men leser nesten alle dine innlegg. Du er flink!

    2. Fy søren, jeg gikk forbi deg sammen med søstera mi og jeg bare «er ikke det Stina?!», men jeg var så usikker på om det var deg eller ikke så jg turte ikke å gå etter for å spørre, men jg angrer sykt for jeg ville virkelig tatt et bildet med deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg