Hemmelig møte

I dag har jeg vært en tur i Oslo med Per Fredrik. Han hadde et hemmelig business møte (jeg vet hva møtet var altså, haha. Men kan ikke avsløre noe om det enda!), så da gjorde vi det like så godt til en date tur til Oslo. Koselig å kunne ta med hverandre inn til hovedstaden når vi skal ting.

Når han var i møtet fikk jeg shoppet litt sminke og tittet litt rundt. Det plasket ned som bare fy i dag, så jeg gikk ikke akkurat så veldig mye ute. Jeg måtte nesten løpe mellom butikkene i Karl Johan, enda jeg hadde både paraply og gummistøvler. Hehe!

Da Per Fredrik var ferdig i møtet tok vi en liten date på en indisk restaurant som lå like ved Karl Johan. Har aldri vært der før, men fant den på Tripadvisor. Herregud så god mat de hadde der! Det var virkelig helt magisk! Vi begge elsker jo indisk mat, så dette falt mildt sagt i smak hos oss. Hehe!

Vi var så smarte at vi dro fra Oslo midt i rushtrafikken så vi brukte hele 2,5 timer hjem. Kjente jeg holdt på å bli gal til slutt. Altså, jeg kunne kjørt hjemmefra og til Kristiansand på den tiden! Oslo er jo egentlig ikke langt unna herfra i det hele tatt, men når man havner midt i rushen blir det bare helt krise. Kjente det virkelig var deilig å komme hjem, ta en lang dusj, ta på en ansiktsmaske og bare slappe av.

Nå skal jeg bare ta det med ro resten av kvelden. Kjenner jeg er helt kjørt etter en lang, men veldig fin og koselig dag i Oslo!

 

4 kommentarer
    1. Hei kan du lage ett innlegg med hva du har i din Gucci veske? Ønsker meg en lik den rosa og lurer på hvor mye man får plass i den

    2. Indisk er jo så godt da 🙂 Vi har en rett nedi gata her jeg bor og elsker maten derfra 🙂 Vet at Washadi jentene bestiller derfra siden restauranten er naboen dems 😛 Uansett, hva het den dere var i når dere var i Oslo?

      Om du noen gang er i Strømmen eller omegn burde du teste ut ambassadør tandoori =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg