Over 60 hårspenner..!

annonse – nelly, cubus, gina tricot, glitter, bikbok

Det siste året / halvåret har hårspenner virkelig blåst opp i motebildet. Perlehårspenner er å se overalt, og det er så gøy! Selv elsker jeg hårspenner! Det er så mange fine hårspenner å velge mellom, og jeg har gått litt berserk på min samling.. Har over 60 hårspenner! Hehe! 🙈

La ut en snap for litt siden der jeg viste dere noen av hårspennene, og da var det så mange som lurte på om jeg kunne vise dere hele samlingen min. So here wo go! Det er mange, så jeg har ikke linker til alle. Men linker de jeg kan under bildene, i tilfelle dere finner noen dere liker!

6 . til venstre – HER

2 . i midten – HER

3. i midten – HER

4 . i midten – HER

7. spenne i midten – HER

8. spenne i midten – HER

1 . spenne til høyre – HER

1. til venstre – HER

2 . til venstre – HER

3 . til venstre – HER

1. i midten – HER

2. i midten – HER

3 . til venstre – HER

4 . til venstre – HER

3. i midten – HER

6 . i midten – HER

1. til høyre – HER

2 . til høyre – HER

8 . til høyre – HER

Det var alle hårspennene! Var det ikke mange fine? Jeg elsker å ha så mange å velge mellom, selv om det er det glade vanvidd å ha så mange. Haha!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg