Håret mitt vokste i rekordfart!

annonse – GoodForMe

Jeg tror de fleste av dere har fått med dere at jeg er litt over gjennomsnittet opptatt av håret mitt. Jeg har jo prøvd å få håret mitt til å bli langt i åresvis – uten hell. Derfor har jeg også brukt hair extensions.

Det er typisk nordisk; vokser i sneglefart og jeg røyter nesten like mye som Chloe i røytesesongen hennes. Hehe!

Derfor var det på tide med en forandring. Jeg spiser jo sunt, men det er ikke alle vitaminene jeg får i meg via kostholdet. Er jo grenser for mange forskjellige ting man rekker å spise for å fylle opp vitaminlagerne sine.

Så for et par måneder siden begynte jeg på Hair Luxious. Det er anbefalt av mange av landets flinkeste frisører, og det er en stor favoritt hos mange av mine kollegabloggere. Etter å ha brukt det et par måneder skjønner jeg virkelig hvorfor.

Håret mitt får endelig den næringen det trenger, og herreguuuud så fort det vokser nå. Da jeg farget etterveksten min i forrige uke var det nesten litt pinlig hvor lang ettervekst jeg hadde. Det så seriøst ut som at jeg ikke hadde farget håret på sånn 5 måneder, mens det egentlig bare var 5 uker siden sist.

Altså, bare se på bildet under. Dette er etterveksten min etter 4,5 uker. Ganske sykt eller hva?

Ingen tvil om at Hair Luxious virkelig har kicket inn og kickstartet hårveksten min! Om du har lyst til å teste ut Hair Luxious kan du få 20% ekstra rabatt som er i tillegg til at det allerede er på 50% rabatt. Så istedenfor å betale 299 betaler du kun 119,- kr for første boks.

Klikk deg inn HER og bruk rabattkoden “stina20”. 

 

Gleder meg til å fortsette å bruke dette, og hvem vet; kanskje jeg en dag får langt og tykt hår helt naturligkan jeg ta ut extensionsene mine for godt?  😃

 

0 kommentarer

Siste innlegg