Halve Blogg-Norge samlet til..

reklame for en venninne

I går var jeg på lanseringen til Martine Lunde sitt sminkemerke, sammen med Maria Kassandra. Vi hadde det så gøy! Så igjen masse venner og fikk noen nye. Eventet var så gjennomført gjort, og det er så gøy å se andre bloggere få til bra ting!

Følte det har var en trone for meg. Matchet perfekt, eller hva? Kanskje jeg skal lage meg en sånn hjemme til å sitte på? Haha!

Utover kvelden dro Maria Kassandra og jeg videre til “Ivy”. Det ligger på Solli plass. Var bare et par uker siden det hadde åpnet der, så det er helt nytt sted. Var dødsfint der, og jeg elsket atmosfæren!

Senere på kvelden endte jeg opp på NOX sammen med resten av bloggjengen. Tror seriøst halve topplista på blogg.no var der til slutt, haha! Dere kan jo ta en titt på snapchat (@stinablogg) så ser dere enda mer fra kvelden!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg